اکران ۲۲ فیلم سودای سیمرغ در فجر اصفهان

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: پیگیر هستیم که ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ را از اتحادیه تهیه کنندگان خریداری کنیم. هزینه خرید فیلم ها را تامین کرده‌ایم و به اتحادیه نیز اعلام کرده ایم و تا اکنون مشکلی برای حضور آن‌ها نبوده است.

رضا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از ۱۴ بهمن‌ماه افتتاح می شود و از ۱۵ بهمن ماه اکران فیلم ها آغاز می شود و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: در کنار اکران فیلم ها بخش جانبی شامل کارگاه های آموزشی است که با مشارکت موسسه آموزش عالی سپهر برگزار می شود و همچنین اکران پنج فیلم بلند داستانی از تولیدات ۹۷_۹۸ اصفهان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پیگیر هستیم که ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ را از اتحادیه تهیه کنندگان خریداری کنیم، گفت: سال گذشته نیز فیلم ها به صورت کامل در اصفهان اکران شد به جز یک فیلم که تهیه کننده فیلم اجازه اکران در استان ها را نداده بود؛ امسال نیز هزینه خرید فیلم ها را تامین کرده‌ایم و به اتحادیه نیز اعلام کرده ایم و تا اکنون مشکلی برای حضور فیلم ها نبوده است.

دهقانی با اشاره به پیش فروش بلیت برای دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اسم فیلم و سانس ها در استان ها تا روزهای آخر مشخص نمی شود برای پیش فروش بلیت باید ساز و کاری طراحی کرد به طور مثال سانس ها مشخص است و پیش فروش آغاز می شود و هر فیلمی که در آن سانس اکران شد باید مخاطب برود که این زیاد جالب نخواهد بود و در حال حاضر شورای اجرایی در حال طراحی یک ساز و کار مناسب برای پیش فروش بلیت است.

کد خبر 407521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.