ایجاد بازارهای تخصصی در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد گفت: برنامه ریزی و رویکرد مدیریت شهری، برای ساماندهی مشاغل، توسعه و ایجاد بازارهای تخصصی است.

 بهروز کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه بازارهای توزیع ارزاق عمومی و میادین میوه و تره بار، همواره از اقدامات سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دست فروشی، بازارهای سیاری در قالب، روز بازار، عصر بازار و شب بازار در مناطق مختلف شهری، ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهد تنها شهر کشور است که دست فروشی ندارد، ادامه داد: در صدد هستیم در سال آینده بازارهای تخصصی مانند بازار صنایع دستی، بازار عرضه محصولات ارگانیک و سالم و بازاری برای خانواده‌های بی سرپرستی که در خانه اقدام به تولید محصول می‌کنند، ایجاد کنیم.

کیانی یادآور شد: طبق برنامه ریزی هر ساله در ستاد تنظیم بازار که از سوی سازمان صمت و جهاد کشاورزی انجام می‌شود، تامین ارزاق عمومی و میوه شب عید شهروندان، در بازارهای شهرداری توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد، با بیان اینکه استفاده از پیاده روها برای بعضی از مشاغل، با استقبال صنوف روبرو شد، افزود: طرحی برای ایجاد ون کافه‌ها در برخی از نقاط شهر، در حال آماده سازی است تا پس از تصویب شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح را اجرایی کنیم.

کد خبر 407441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.