تکریم ارباب رجوع، سرلوحه کار شهرداری است

سرپرست شهرداری صالحیه گفت: شفافیت‌سازی و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارکنان شهرداری صالحیه باشد.

به گزارش ایمنا، محمد آگاهی‌مند در نشست هم‌اندیشی با مسئولان واحدها با رویکرد ارایه و بررسی عملکرد یک ماهه اخیر واحدها که در محل شهر داری برگزار شد با تاکید بر اینکه تمامی واحدها ملزم به ارائه طرح و برنامه جهت توانمندسازی واحد خود و ارتقا خدمات به شهروندان هستند اظهار کرد: به‌روز رسانی، پویایی و کارآمدتر کردن سیستم شهرداری از برنامه‌هایی است که موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد قانونی شهرداری می‌شود.

وی توسعه و موفقیت را منوط به مشارکت و همراهی همه کارکنان دانست و تصریح کرد: شاخصه‌ی موفقیت در هر سازمان ارتباطی مستقیم با نحوه عملکرد کارکنان آن دارد بنابراین مسئولان واحدها باید با دقت نظر و حساسیت در کار بتوانند در پیشبرد اهداف شهرداری مؤثر باشند.

سرپرست شهرداری صالحیه پرداخت به هنگام حقوق و مطالبات قانونی کارکنان را به عنوان یک اصل مهم مدیریتی برشمرد و اضافه کرد: با ایجاد وحدت رویه و همدلی می‌توانیم اتفاقات خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم به نحوی که موجب افزایش انگیزه‌های شغلی مضاعف در مجموعه شهرداری صالحیه شود.

آگاهی‌مند ارتقا سلامت اداری، شفافیت‌سازی، تکریم ارباب رجوع و توسعه هماهنگ در تمام زمینه‌ها را از دیگر اهداف دانست و خاطرنشان کرد: معاونان و مسئولان واحدهای شهرداری باید با تشکیل جلسات فرعی، راهکارهای مناسب درآمدی ارایه و نسبت به افزایش درآمد شهرداری اقدام کنند.

منبع: مهر

کد خبر 407367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.