ایجاد پاتوق گردشگری در منطقه شش

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سال آینده این منطقه اعتبار خوبی برای آزادسازی پلاک‌های در مسیر اجرای طرح محله احمدیه در نظر گرفته شده و زمین‌های آزادسازی شده به "پاتوق گردشگری" تبدیل خواهد شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صدد ایجاد محلی با نام "پاتوق گردشگری" به وسعت ۱۱ هزار مترمربع برای رفاه و تفریح کودکان و سایر شهروندان در محدوده مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد هستیم.

وی تاکید کرد: پاتوق گردشگری محله احمدیه یکی از پروژه‌های شاخص و مورد تایید طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ بشمار می‌رود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ۳۰ سال قبل قرار بود آزادسازی مسیر معابر محله احمدیه انجام شود که در این دوره مدیریت شهری کلید خورد، افزود: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تاکنون ۷۰ درصد  آزادسازی‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی و تملک اراضی محله احمدیه تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

برکت ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ شهرداری اصفهان، امسال بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای مباحث فرهنگی مذهبی تخت فولاد اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خیابان لسان‌الارض پشت مجموعه تخت فولاد، عرض کمی دارد و روند آزادسازی آن تدریجی است، افزود: زمین احداث پارکینگ روباز در خیابان لسان‌الارض  در حال آزادسازی است و برای آن در بودجه ۹۹ اعتبار خوبی پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه سالن گلستان شهدا و پارگینگ مجاور آن، گفت: یکی از پروژه‌های شاخص شهر اصفهان آزادسازی پارکینگ و سالن گلستان شهدا است که تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی آن شده و تا اوایل سال آینده  بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: در این محدوده از شهر کاروانسرای ملک با قدمت ۴۰۰ ساله آسیب دیده که شهرداری برای مرمت آن ورود پیدا کرده است.

کد خبر 407317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.