اجرای پروژه‌های طرح گردشگری «اصفهان ۲۰۲۰» در مناطق ۱۵ گانه شهر

شهردار اصفهان گفت: سال آینده پروژه‌های طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ در قالب‌ طرح های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه پنجم بهمن ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: بر اساس طرح ارایه شده از سوی کمیسیون گردشگری و حقوقی شورای شهر به شهرداری اصفهان و با توجه به تاکید و برنامه مدیریت شهری در ارتباط با طرح‌های گردشگری ذیل برنامه ۲۰۲۰، سال آینده برخی از پروژه‌های طرح گردشگری اصفهان ۲۰۲۰ را در قالب‌ طرح های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه شهر اجرا خواهیم کرد؛ البته این برنامه در بودجه سال ۹۹ شهرداری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به امدادرسانی شهرداری اصفهان در استان سیستان و بلوچستان، افزود: روند امدادرسانی شهرداری اصفهان به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان به خوبی پیش می‌رود، البته در ارتباط با تخلیه آب از منازل شهرستان کنارک، کار نیروهای شهرداری به اتمام  رسیده، اما در ارتباط با سایر موارد  امدادرسانی‌ها ادامه دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به منظور هر چه بهتر انجام شدن امور، تعدادی از مشاوران جوان به منطقه بلوچستان اعزام شدند تا اقلام ارسالی شهرداری را بین هموطنان سیل‌زده توزیع کنند.

وی ادامه داد: این گروه در محل‌هایی که به دلیل طولانی بودن مسیر یا صعب‌العبور بودن اقلام کمتری توزیع شده بود، در یکی از روستاها از توابع فنوج حضور یافته و با هماهنگی انجام شده و کمک مردم محل، اقلام ارسالی را بین افراد توزیع کردند.

نوروزی با قدردانی از تمام شهروندانی که به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک کردند و جوانانی که در منطقه حضور یافتند، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های در حال انجام، نهادهای مردمی به کمک‌های خود برای تغییر شرایط آن منطقه تداوم ببخشند.

وی با بیان اینکه سه شنبه هفته گذشته برای تسریع در رسیدگی به برخی از پرونده‌های مناطق همراه با مدیران در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان حضور یافته و در طول چند ساعت وضعیت پرونده‌ها و برخی از املاک واقع در مناطق ۱۵ گانه را مورد بررسی قرار دادیم، تصریح کرد: این اقدام به منظور کوتاه‌کردن فرآیند رسیدگی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های شهروندان بود، البته در ملاقات‌های مردمی نیز به همین شکل درخواست‌های مردم را بررسی و هر کجا لازم باشد حضور مستقیم پیدا خواهیم کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: البته این روند در سایر معاونت‌ها نیز ادامه پیدا خواهد کرد و مباحث را بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی «اصفهان فردا»، گفت: این نشست در روزهای پایانی هفته گذشته با حضور ۱۸ انجمن فعال جامعه معلولان برگزار شد و اعضای انجمن پیشنهادات و راهکارهای ارزشمندی ارایه کردند.

نوروزی اظهار کرد: در پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی اصفهان فردا، قول دادیم با تمام توان برای مناسب‌سازی هر چه بیشتر معابر و توجه به حقوق معلولان به عنوان شهروندان شریف شهر، متعهد شده و با کمک مردم و تلاش شهرداری شاهد استقلال آنها در مسایل اجتماعی و اقتصادی این افراد باشیم تا زندگی برای آنها امری طبیعی و ساده باشد و مردم نیز با احترام به معلولان شرایط را برای این قشر از جامعه آسان کنند.

کد خبر 407299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.