مدعی‌العموم به تحریفات حسن عباسی ورود کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران از مدعی‌العموم خواست به تحریفی که حسن عباسی در شهادت سردار سلیمانی ایجاد کرده، ورود کتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی در صفحه اینستاگرام خود با بازنشر فیلمی از سخنرانی حسن عباسی که وی درباره موضوع "شیوه بودجه در آوردن سپاه" صحبت می‌کند، اظهار کرد: این سخنرانی حسن عباسی با زیر نویس در شبکه‌های تلویزیونی در حال پخش است: از صحت ادعای آقای عباسی بیخبرم اما سوال این است که آیا واقعا از این بهتر نمی‌شد آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون ایثار و شهادت که ثمره خون دل خوردن امام و جانبازی شهیدان است را تبدیل ‌و تحریف به مفاهیم مادی میلیون دلاری نمود؟!

وی ادامه داد: ملت‌های دنیا با دیدن این فیلم چه تصوری از ایران ‌و نیروهای نظامی آن خواهند داشت ؟! واقعا جای مدعی العموم در رسیدگی به این تحریف‌ها کجاست ؟

محمد علیخانی دیگر عضو شورای شهر نیز با بازنشر همان فیلم در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با حسن عباسی نوشت: آزادانه شهر به شهر می چرخد و ادعاهای دشمن را مستند می‌کند، دشمن حرف‌هایش را ترجمه و به عنوان مدرک علیه جمهوری اسلامی استفاده می کند!

گفتنی است انتشار فیلمی از یکی از سخنرانی‌های حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین و از چهره‌های همواره منتقد دولت، باعث ایجاد موجی از اعتراض در شبکه‌های مجازی شده است.

او در بخشی از سخنرانی که منتشر شده، می‌گوید: شیوه بودجه در آوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می گیرد (جیسون رضائیان) و در قبال آزادی اش، دولت ایران یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از آمریکا می‌گیرد یا در قبال خونبهای شهید قاسم سلیمانی، سه میلیارد دلار درآمد خالص از قطر داشته است.

کد خبر 407232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • احمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای عباسی خوار چشم دشمنان اسلام و بلای جان اصلاح طلبان غیر انقلابی است صدآفرین بر آقای عباسی