بیشترین غرق شدگی مربوط به شهرستان ها و در حوضچه های باغات است

رییس هیئت نجات و غریق استان اصفهان گفت: بیشترین حوادث غرق شدگی را در شهرستان ها و در حوضچه های باغات شاهد هستیم ولی امیدواریم این معضل به زودی با رایزنی هایی که در شهرستان ها از طریق روسای هیئت های شهرستانی داشته ایم رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن تابش فر صبح امروز _ سه شنبه یکم بهمن‌ماه_ در مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان که در محل سالن ورزشکاران برگزار شد با تاکید بر اینکه آموزش همیشه سرلوحه وظایف هیئت نجات غریق بوده است، اظهار کرد: از چهار سال پیش پیگیری اهدافمان را با این موضوع آموزش شروع کردم که با توجه مسئولیت خطیر هیئت نجات غریق بیشتر برنامه ها را به سمت آموزش سوق دادیم. آموزش هیئت اصفهان جایگاه خوبی در کشور بدست آورد که مدیون تلاش همه دوستان در هیئت نجات غریق هستیم.

وی ادامه داد: در اکثر شهرستان های استان اصفهان دارای مدرسین فعال نجات غریق هستیم و حتی گاهاً برای یک نفر کلاس آموزشی برگزار کرده ایم. امسال مهمترین وظیفه ما بحث نظارتی خواهد بود. استان اصفهان اولین استانی بود که مانور نظارت را در تک تک استخرها انجام دادیم که نتایج خوبی هم گرفتیم.

تابش فر با تشکر از پیشکسوتان هیئت نجات غریق ، تصریح کرد: بیشترین حوادث غرق شدگی را شهرستان ها و در حوضچه های باغات شاهد هستیم ولی امیدواریم این معضل به زودی با رایزنی هایی که در شهرستان ها از طریق روسای هیئت های شهرستانی داشته ایم رفع شود. برنامه‌های صدا و سیما در این راستا می تواند خیلی به ما کمک کند.

کد خبر 406801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.