برنامه سینماهای اصفهان را امروز دنبال کنید

با وجود فیلم های کمدی پرده نقره ای در این سرمای زمستان روزهای گرمی را تجربه می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سینماهای اصفهان و شهرستان های آن در این روزها میزبان چهار فیلم کمدی مطرب، اژدر، زیرنظر و چشم و گوش بسته است که در این لیست مطرب با فروش بیش از ۳۰ میلیارد نه تنها پرفروش ترین این سری از فیلم های کمدی بلکه لقب پرفروش ترین سال را به خود اختصاص داد.

همچنین جاندار، آشفته‌گی، سونامی و خنده در تاریکی از سری فیلم های درام و اجتماعی هستند که در این بین جاندار با شروع خوب خود توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند این فیلم که فاطمه معتمد آریا و جواد عزتی در آن ایفای نقش کرده اند پیرامون قصه ای خانوادگی اما پیچیده و جذاب حرکت می کند.

در این بین اولین فیلم سینمایی سروش صحت با عنوان جهان با من برقص را نیز می توان در گروه فیلم های کمدی فانتزی تقسیم بندی کرد که البته توانسته مخاطبان خود را نیز جلب کند.

همچنین بنیامین و منطقه پرواز ممنوع دو فیلم سینمایی کودک و نوجوان است که در این روزها رو پرده سینما است علاوه بر آن دو فیلم دیگر برای این گروه از چهارشنبه به چرخه اکران اضافه خواهد شد.

۲۳ نفر نیز فیلمی است که بر اساس داستان واقعی از جنگ روایت شده است و در جشنواره نیز خوش درخشید و در حال حاضر نیز مخاطبان خود را داشته است.

برای مشاهده سانس های فیلم های روی پرده اینجا کلیک کنید و این روزهای زمستانی را میزبان سینما باشید.

کد خبر 406696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.