ملوان لقمه‌ی گلوگیر رشتی‌ها

قوهای سپید انزلی به یک معضل جدی سر راه تیم‌های رشتی تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته و از هفته بیستم لیگ دسته اول، تیم داماش در ورزشگاه سردار جنگل رشت، میزبان رقیب دیرینه خود ملوان انزلی بود و باید برای زنده ماندن امیدهایش برای رقابت بر سر صعود به لیگ برتر، حتما مقابل این تیم پیروز می شد.

از بیست بازی انجام شده، ملوانی ها با کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار داشتند و داماش هم با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جای گرفته بود. داماشی ها با تفکرات سرمربی جدید خود مازیار ربیعی‌فر و انزلیچی ها با هدایت احمدزاده و مازیار زارع پا به میدان نبرد گذاشتند.

مردم رشت و انزلی همیشه بر سر مسائل مختلف با هم رابطه‌ی شکرابی داشتند. شکست در میدان نبرد آن هم مقابل رقیب دیرینه، به معنای پایان دنیا برای طرف مقابل است.

ملوانی ها امسال در نیم فصل اول مقابل دیگر تیم رشتی، سپیدرود، در حالی که اوضاع روحی، مالی، و جدولی اسف‌باری داشتند، اما به خاطر مسائل حساس حیثیتی در تختی انزلی یک کامبک زدند و مقابل سپیدرودی ها پیروز شدند. همین برد سبب شد نماینده رشت در لیگ دسته اول افت کند و از بالای جدول به پایین کشیده شود.

در بازی دیروز هم داماشی ها فوق العاده ظاهر شدند و موقعیت های زیادی داشتند، اما «مبین عشایر» دروازه بان ملوانی ها نمایش بی نقصی ارائه داد و یکی پس از دیگری توپ‌های داماشی ها را سیو کرد. البته قوهای سپید هم نمایش خوبی با جوانان جویای نامش داشت.

هرچه که بود ملوان باز هم از یک تیم رشتی دیگر امتیاز گرفت و سد راه موفقیت آن ها در راه رسیدن به لیگ برتر فوتبال ایران شد و به نوعی می توان گفت آن‌ها به لقمه‌ی گلو گیر تیم های رشتی تبدیل شده اند.

ملوان با این تساوی پشت سر سپیدرود ۱۹ امتیازی و بالاتر از رایکا ۱۶ امتیازی قرار گرفته و در تلاش است با همه‌ی مشکلاتش از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم دور شود.
داماش هم که در میانه‌ی جدول است تلاش می کند خودش را به بالای جدول لیگ یک برساند و با بقیه‌ی تیم ها برای صعود به لیگ برتر رقابت کند.

کد خبر 406585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امين IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    نميدونم كجايي هستي ونيت واقعيت از نوشتن اين مدل حرفها چيه؟اين وبدون كه حرفهايي از جنس اين نوع كه /گلوگير" و...ازاين حرفهاي عوام پسندانه جز اين كه باعث تفرقه وتمسخر گيلان توسط ساير استانها بشه هيچ چيز ديگه اي نداره اگرم ميخواي خودتو مطرح كني دنبال كارهاي ديگه بروامثال تو باعث شدن تو اين سالها كه اين اتفاقات زشت در فوتبال استان رقم بخوره .نكن برادر من نكن عزيزمن.كمترگيلانيهارومسخره خاص وعام كنيد.