زیرساخت‌های گردشگری بر اساس نیازهای هر منطقه فراهم شود

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: زیرساخت‌های گردشگری بر اساس نیازهای هر منطقه فراهم شود.

به گزارش ایمنا، محسن کوشش‌تبار در بازدید از پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری تجاری، فرهنگی، خدماتی و درمانی ابهر با بیان اینکه در بازدید صورت گرفته از همه پروژه‌ها شهرداری ابهر در اجرای پروژه‌ها عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی با این سطح در شهر ابهر بیان‌گر اهتمام شورا و شهرداری برای عمران و آبادانی شهر و خدمت‌رسانی به مردم ابهر است.

وی ادامه داد: قطعاً اختلاف‌نظر در هر امر و هر کاری وجود دارد، اما با اتحاد و همدلی این اختلاف‌نظرها رفع می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه در اجرای هر پروژه باید به ابعاد مختلف جامعه توجه شود، یادآور شد: موضوعی که در اجرای پروژه‌ها باید مورد توجه به ویژه توسط شهرداری‌ها قرار گیرد توجه به درآمدزایی در کنار توجه به شهروند است.

کوشش‌تبار اشاره به ظرفیت‌های بالای ابهر در گردشگری یادآور شد: زیرساخت‌های مهیا شده در ابهر در حوزه گردشگری نیازمند تبلیغ و شناساندن است.

وی با تاکید بر این‌که باید زمینه ماندگاری مسافران در مناطق گردشگری فراهم شود، تصریح کرد: زیرساخت‌های گردشگری باید بر اساس نیازهای هر منطقه تعیین شود.

مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به نقش موثر حوزه گردشگری در ایجاد فرصت‌های شغلی، ادامه داد: فرصت‌های شغلی که در حوزه گردشگری وجود دارد، هیچ تخریبی در پی نداشته و به سرمایه اندک نیاز دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 406492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.