حضور نیروهای آتش نشان در سیستان و بلوچستان تا زمان رفع بحران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیروها و امکانات این سازمان که بنا بر دستور شهردار اصفهان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده‌اند، تاز مان رفع بحران در آن منطقه حضور خواهند داشت.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌های بسیار، باعث بسته شدن برخی مسیرهای ارتباطی در جنوب این استان شده و منازل شماری از مردم منطقه دچار آبگرفتگی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده در سیستان و بلوچستان طبیعی است که باید به کمک هموطنان و مردم سیل زده بشتابیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: با دستور و تاکید شهردار اصفهان نیروها و امکانات این سازمان بنا بر دستور شهردار اصفهان به استان سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای آتش نشان با دو خودرو امداد و نجات و پنج نفر غواص، پمپ‌های آب‌کش و قایق‌های نجات روز گذشته راهی سیستان و بلوچستان شدند تا به کمک سیل‌زدگان این استان بشتابند.

آتشپاد گلابی تاکید کرد: تا زمانی که مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام نیاز داشته باشد، نیروهای آتش نشان اصفهان در منطقه می‌مانند و در راستای امداد و نجات و تخلیه منازل آب گرفته به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، نیروهای بیشتری را برای کمک به منطقه اعزام خواهیم کرد.

کد خبر 406006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.