با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مشکلی ندارم/ بازیکنان تیم ملی امید به اندازه اسمشان بازی نکردند

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیم ملی از بازیکنان خوبی برخوردار بود، اما به اندازه اسمشان بازی نکردند و عملکردی را که در بازی های باشگاهی داشتند را در تیم ملی به نمایش نگذاشتند.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم های پایه ذوب آهن، اظهار کرد: تیم های پایه ذوب آهن در حال انجام تمرینات هستند، سعی کرده ایم که در تیم تغییراتی ایجاد نکنیم تا فصل تمام شود.

وی ادامه داد: بیشترین نگرانی ما برای تیم امید و جوانان بوده است زیرا شرایط مناسبی ندارد. تغییراتی در تیم امید ذوب آهن ایجاد شده و مسئولیت تیم را به محققیان داده ایم و امیدوارم تیم نتایج خوبی کسب کند.

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه دیگرتیم های پایه به غیر از امید، برنامه های خود را انجام می‌دهند، اضافه کرد: شرایط دیگر تیم ها تقریبا خوب است و چیدمانی را دارد که از قبل وجود داشت.

کربکندی در پاسخ به این سوال که گفته می شود رسول کربکندی با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به مشکل برخورده است و به همین خاطر به مراسم معارفه سرمربی جدید نرفته است، افزود: خیر، هیچ درگیری بین ما وجود نداشت و این موضوع صحت ندارد. به دلیل مشغله های کاری نتواستم در جلسه معارفه سرمربی جدید حضور یابم.

وی در رابطه با تیم ملی امید افزود: امسال تیم ملی از بازیکنان خوبی برخوردار بود، اما به اندازه اسمشان بازی نکردند و عملکردی را که در بازی های باشگاهی داشتند را در تیم ملی به نمایش نگذاشتند.

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن گفت: تیم ملی ایران در بحث انفرادی خوب ظاهر شد، اما در بازی گروهی دچار ضعف بود. از نظر من حق تیم ملی ما صعود از این مرحله بود. در بازی مقابل ازبکستان می‌توانستیم پیروز میدان شویم، کره بهترین تیم گروه ما بود. شاید در هیچ زمانی چنین مهره هایی در تیم ملی امید بازی نکنند که همگی ستاره تیم های باشگاهی خود باشند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که تیم ملی داشت تغییر پست نور افکن بود که این اشکال بزرگی در تیم ایجاد کرده بود. اگر تیم ملی بخواهد در بازی ها موفق شود باید از بهترین مهره های خود استفاده کند، در این بازی بعضی بازیکنان بزرگ نیمکت نشین بودند.

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اینکه تغییرات در تیم ملی امید نشان دهنده بی برنامه بودن فدراسیون بود، افزود: تیم ملی امید سرمربی های زیادی را تغییر داد، هر مربی تفکرات خاصی برای خود دارد. استیلی قطعا برای تیم زحمت کشیده است. باشگاه ها بازیکنانی که در رده امید بازی می‌کردند را در اختیار تیم ملی نگذاشتند و این مشکل اصلی تیم ملی امید بود. این مسائل باعث شد این تیم نتواند به هماهنگی های لازم برسد.

کد خبر 406003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.