امید بیهوده/ شلیک به سیبل قائدی

سرانجام تیم ملی امید در گروه مرگ انتخابی المپیک دوام نیاورد و با وجود پیروزی در مقابل چین از صعود از گروه جاماند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه ورزشی صبح امروز - پنجشنبه ۲۶ دی- را در بسته خبری روزنامه ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "جنس مان جور است" از کری خوانی یحیی گل‌محمدی برای دیگر رقبا در مسیر قهرمانی لیگ برتر نوشت، حال باید منتظر ایستاد و دید یحیی، مجیدی با قلعه نویی فصل را با قهرمانی به پایان خواهند رساند.

"ایران ورزشی" با عنوان "امید بیهوده" از عدم صعود تیم ملی امید از مرحله حذفی انتخابی المپیک نوشت، این در حالی بود که تیم امید بازی پایانی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما دو گل در مسیر مرحله حذفی کم آورد.

"گل" با عنوان "دایی و برانکو" از دو گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی نوشت، موضوعی که در این میان به چشم می‌خورد خط خوردن نام قلعه نویی از گزینه‌ها به دلیل شرایط فدراسیون است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان عجیب "آخرین میراث تاج" به نحوی از سبک سرمربیگری حمید استیلی در تیم امید انتقاد کرد و انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی امید را گردن مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال انداخت و این ناکامی را آخرین میراث تاج برای فوتبال ایران دانست.

"هدف" با عنوان "شلیک به سیبل قائدی" از فرصت سوزی عجیب ستاره استقلال در دقایق پایانی بازی تیم ملی امید نوشت، فرصت سوزی که با واکنش‌های تندی نیز روبه‌رو بود زیرا گل شدن این توپ به معنای تساوی ایران و ازبکستان در تفاضل می‌شد.

"پیروزی" با عنوان "نبرد ۳۶ روزه" از بازی‌های فشرده و دشوار پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی نوشت، نبردهایی که بخشی از جایگاه اصلی پرسپولیس در لیگ و آسیا را می‌سازد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قهرمانی نیم فصل به هیچ دردی نمی‌خورد_ از کری خوانی سعید آقایی برای پرسپولیس نوشت، تیمی که در نیم فصل اول صدرنشین شد اما به اعتقاد آقایی سپاهان آنها را کنار می‌زند و آخر فصل جام قهرمانی به اصفهان می‌رسد.

"سبز سبزم" با عنوان "نباید به راحتی میدان را ترک کنی" از استعفای ناگهانی جواد محمدی از سمّت مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن نوشت، استعفایی که که فعلا با آن موافقت نشده است.

کد خبر 406000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.