مدیریت محمدی به مذاق برخی خوش نیامد/رادولویچ باید با پیروزی مقابل سپاهان خودش را نشان دهد

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با بیان اینکه دوران مدیریت محمدی به مذاق برخی خوش نیامده است، گفت: اگر قرار باشد میدان کار زار را به همین راحتی ترک بکنیم بنده باید جلوتر می رفتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور یزدی زاده امروز _ چهار شنبه ۲۵ دی ماه_  در مراسم تکریم و معارفه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که در تالار آهن کارخانه ذوب آهن برگزار شد با تسلیت اتفاقات ماه اخیر، اظهار کرد:  ماه عجیبی بود که دلمان را آزار داد، اما نتیجه آن برای نظام مثبت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی انتظارات از باشگاه و کارخانه ذوب آهن بیش از آن چیزی است که هستیم، افزود: این مسئله طبیعی است و نمی توانیم چشم و گوشمان را بگیریم و کاری انجام ندهیم، بلکه باید به سطح انتظارات برسیم.

وی با بیان اینکه علیرضا منصوریان در باشگاه شور و نشاط ایجاد کرد، افزود: بنا به دلایلی منطقی ایشان از تیم جدا شد. فعالیت های ارزشی مدنظر ما است و دوست داریم در همان چهار چوب حرکت کنیم. رفتن آذری و آمدن محمدی با همین هدف بوده است و از زحمات دکتر محمدی تشکر می کنیم.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در واکنش به درخواست جواد محمدی مبنی بر کنار رفتن از مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن، گفت: اگر قرار باشد میدان کارزار را به همین راحتی ترک کنیم بنده جلوتر هستم و باید می رفتم. در خدمت محمدی خواهیم بود، دوران مدیریت وی به مذاق برخی خوش نیامده است با وجودی که انتظار داشتم تا برخی بیشتر از اینها از مدیرعاملی او ناراحت شوند.

وی افزود: محمدی روی برخی از برنامه های زندگی خود برای ذوب آهن خط کشید و به ذوب آهن آمد، پاسخم را داده ام و ایشان جایی نخواهند رفت.

یزدی زاده با بیان اینکه نگاه و انتظارات ما برای آینده است، تصریح کرد: مجبور بودیم گزینه مناسب برای جایگزین سرمربی تیم فوتبال پیدا کنیم و بسیاری از بدنه سیاسی کشور با من تماس‌گرفتند تا این مسئله حل شود. قطعا این مسئله را محمدی ۱۰ برابر من داشته است. گزینه ای امروز در تیم فوتبال مشغول به کار شده که می تواند جایگزین منصوریان باشد. 

بیشتر بخوانید:

محمدی: یک نفر را جایگزین من کنید/ یک کارمند در باشگاه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گرفت

منصوریان: پولی که از ذوب آهن به سفره خانواده ام بردم با برکت بود

باید برای نتیجه‎‌گیری در فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم

وی تصریح کرد: انتظارات ما از باشگاه مشخص است و بازیکنان خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم از خانواده کارخانه ذوب آهن بازیکنان خوبی را پروش دهیم. حدادی فر از بدنه و خانواده ذوب آهن رشد کرده است و دارد زحمت خودش را به عنوان کاپیتان تیم می کشد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن عذر خواهی کرد و گفت: به خاطر تغییرات اخیر این عذر خواهی را انجام می دهم، اما این تغییرات اجتناب ناپذیر بود.

وی با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی و رسانه ها تیغ دو لبه هستند، افزود: متاسفانه برخی رسانه ها حقایق را وارانه جلوه می دهند و این دلیل ندارد در رسانه ها پخش شود. ما باید در همه مسائل ورزشی حرفه ای رفتار کنیم و مرجعی نیست که بیایید و رسانه های مجازی را کنترل کند.

یزدی زاده با بیان اینکه به سرمربی جدید گفتم باید در بازی با سپاهان خودش را نشان دهد، افزود: این مربی توانسته در مسابقات آسیایی با تیم پاختاکور ازبکستان سپاهان را شکست دهد و من این مربی را حمایت خواهم کرد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن با بیان اینکه مشکلات مالی همیشه وجود دارد، افزود: محمدی برنامه ریزی خواهد کرد تا به تعهدات خودشان به مرور زمان عمل کنند و مشکلی نداشته باشیم. 

وی با بیان اینکه نام ۱۰ مربی گوناگون خارجی برای پیوستن به ذوب آهن مطرح شد، تصریح کرد: در نهایت با ارزیابی هایی که انجام دادیم، به انتخاب سرمربی جدید امیدوار شدیم.

کد خبر 405918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.