منصوریان: پولی که از ذوب آهن به سفره خانواده ام بردم با برکت بود

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اصفهان را هامبورگ دوم‌ بعد از تهران حساب می کردم. هرچیزی لازم‌ باشد به مربی جدید انتقال می دهدم و هر مشکلی هست حاضرم به ذوب آهن کمک کنم تا زمانی که به یک تیم دیگر بروم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان امروز -۲۵ دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که در تالار آهن کارخانه ذوب آهن برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که اینجا هستم و آرزوی بهترین‌ها را برای ذوب آهن دارم و اگر پولی از ذوب آهن به سفره خانوادم رفته با برکت بوده است، ذوب آهن را می‌توانم با نفت مقایسه کنم که در این دو تیم بهترین سال‌های مربی‌گری خود را گذراندم.

وی با بیان اینکه دایره فوتبال می چرخد، افزود: احساس می‌کنم فقط جایگاه جابه جا شده است. سال گذشته ذوب آهن از بهترین‌های آسیا بود. به سرمربی جدید ذوب آهن گفتم که این تیم از معدود تیم‌های بی حاشیه است. در دوران مربی گری چند بازیکن خوب داشتم که سر آمد آنها ایمان مبعلی، محمدرضا خلعتبری و قاسم حدادی فر بوده اند.

سرمربی سابق ذوب آهن افزود: اصفهان را هامبورگ دوم بعد از تهران حساب می‌کردم. هرچیزی لازم باشد به مربی جدید انتقال می دهدم و هر مشکلی هست من حاضرم کمک کنم تا زمانی که به یک تیم دیگر بروم.

سختی‌هایی برای باشگاه و هواداران ایجاد شد

محمد علی عباسی رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در این مراسم، اظهار کرد: ۴۰ سال در صنایع کشور خدمت کردم و مجموعه‌های فولادی زیادی در جهان را دیده‌ام و همواره گفته‌ام که برای ذوب‌آهن ارزش قائل هستم. ما می‌آییم و می‌رویم و امیدوارم با یاد خوش برویم. نام مربی بزرگی مانند منصوریان با ذوب‌آهن آمیخته شده است.

وی افزود: همواره تاکید کرده‌ام که مجموعه‌ای فرهنگی_ ورزشی هستیم و تصمیمات ما در هیئت مدیره باید بر اساس همین فرهنگی بودن باشد. در مدت اخیر سختی‌هایی برای باشگاه و هواداران ایجاد شد اما تغییر تضمین کننده بقا است. امیدوارم برای منصوریان موقعیت‌های خوبی در بُعد ملی و بین‌المللی به وجود آید. مجموعه‌های بزرگ همیشه زخم‌های بزرگی دارند اما همواره زنده و پویا هستند.

کد خبر 405920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.