بهترین ساعت‌ های هوشمند CES ۲۰۲۰ چه بود؟

گجت‌های هوشمند زیادی در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی شد و شرکت‌های ساعت ساز نیز در این فرصت از بهترین محصولات خود رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حال حاضر ساعت‌های هوشمند به عنوان گجت‌های کاربردی، طرفداران بسیاری دارد، به طوری که حتی شرکت‌های ساعت‌ساز سنتی نیز به فکر تولید ساعت هوشمند افتاده‌اند. برندهای مختلفی مانند هوامی، سونتو، ویتینگز، دیزل و فسیل، جدیدترین محصولات خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی کردند. در ادامه به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند CES ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

ساعت Withings

در پایان نمایشگاه CES ۲۰۲۰، ساعت هوشمند "Withings" ، به عنوان بهترین گجت پوشیدنی شناخته شد. با وجود این که این ساعت دارای قابلیت‌های ویژه یک گجت پوشیدنی است، اما ظاهری شبیه یک ساعت معمولی دارد. محصول جدید قادر است به راحتی معیارهای سلامتی بدن کاربران را کنترل کند. همچنین ساعت هوشمند Withings به حسگرهای پیشرفته‌ای مجهز است که می‌تواند ضربان قلب کاربر را با دقت بالایی اندازه گیری کرده و در صورت تشخیص علائم خطرناک مربوط به قلب، هشدارهای لازم را اعلام کند؛ این ساعت در برابر ضربه مقاوم است و تا عمق ۵۰ متری زیر آب نیز مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

ساعت Suunto ۷

شرکت Suunto در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ محصول جدید خود را با نام "Suunto ۷" معرفی کرد که دارای امکانات مربوط به تندرستی است. این ساعت مجهز به GPS داخلی و سنسور تشخیص ضربان قلب است و ز نقشه‌های آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند. باتری Suunto ۷، شارژدهی فوق العاده‌ای دارد، به صورتی که با هر بار شارژ کردن می‌توان برای مدت دو یا سه روز از آن استفاده کرد؛ این ساعت ضد ضربه، ضد آب و ضد غبار است.

ساعت Skagen Falster ۳

شرکت Skagen از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام "Falster ۳ "رونمایی کرد. این ساعت هوشمند دارای سیستم عامل "Wear OS" و پردازنده اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام بوده و مجهز  به اسپیکر مجهز است؛ بنابراین می‌توان به صورت مستقیم از طریق Falster ۳، تماس صوتی برقرار کرد. اسپیکر این گجت برای دریافت اعلان‌ها، پخش موسیقی و شنیدن ترجمه گوگل ترنسلیت به کار می‌رود. علاوه بر این، محصول جدید دارای هشت گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها و آهنگ‌ها است و تا عمق ۳۰ متری در برابر آب مقاوم است.

ساعت Fadelite

شرکت دیزل در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۰، ساعت هوشمند جدیدی به نام "Fadelite" معرفی کرد؛ این ساعت مبتنی بر سیستم عامل WearOS گوگل است و از حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد. محصول جدید دارای حسگرهای مختلفی است که فعالیت‌های ورزشی مختلف را زیر نظر می‌گیرد. به عنوان مثال مجهز به حسگر GPS، حسگر ضربان سنج و همچنین NFC است.  Fadelite از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است و از آنجا که این ساعت دارای وزن کم و طراحی جذابی است، به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند CES ۲۰۲۰ شناخته شده است.

کد خبر 405826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.