هاشمی رفسنجانی: تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی هم سعی‌شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات را حل و فصل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (سه‌شنبه) در پایان یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه با معاونت هماهنگی رئیس جمهور و بیان خروجی این جلسه اظهار کرد: روز گذشته این جلسه باحضور همه دست اندرکاران تامین اتوبوس و واگن قطار برگزار شد اما بانک مرکزی و سیستمی که باید تامین ریال کند موضوع را به نظر مقام معظم رهبری موکول کردند.

وی با بیان اینکه در جلسه مطرح شد که تا نظر مقام معظم رهبری اخذ نشود، نمی‌توان از صندوق پولی برداشته و آن را به ریال تبدیل کرد، افزود: وزارت صمت معتقد بودند با دلار هم می‌توانند اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کنند که اگر این اتفاق بیفتد کار خوبی انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید ریاست جمهوری این موضوع را در نامه ای به سمع و نظر رهبری برساند تا موضوع برداشت ۳۰۰ میلیون دلاری محقق شود.

وی در خصوص اظهارات اخیر خواهرش، فائزه هاشمی درخصوص رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: شب پیش در مصاحبه ای گفتم که تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست؛ مرحوم آیت‌الله هاشمی هم سعی‌شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات را حل و فصل کنیم.

هاشمی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص فایل صوتی مصاحبه فائزه هاشمی با شبکه بی‌بی‌سی تصریح کرد: این فایل صوتی مصاحبه مستقیم با این شبکه خبری نبوده و سخنان وی در یک مهمانی است که به نظر می‌آید ضبط شده است.

کد خبر 405775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.