جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی شهید محسوب شوند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار می رود جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی شهید محسوب شده و از خانواده آنها دلجویی و به آسیب دیدگان رسیدگی شود.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از مردم استان کرمان و ملت بزرگ ایران برای تشییع باشکوه پیکر سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش گفت: در مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی، ۶۰ نفر از مردم عزیز کشور که عمدتاً کرمانی بودند، جان باخته و ۲۰۰ نیز مصدوم شدند که باید علت این حادثه مشخص شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه ۱۰ سوره مبارکه نساء افزود: انتظار می رود جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی شهید محسوب شده و از خانواده آنها دلجویی و به آسیب دیدگان رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: خانواده جانباختگان مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی اذعان می کنند همگی فدای مقام معظم رهبری هستند، اما انتظار دارند که عزیزان سفر کرده شان شهید تلقی شود، چرا که حضور آنها در مراسم تشییع پیکر به معنای آمادگی برای جنگ با آمریکای جنایتکار بود.

منبع: ایلنا

کد خبر 405412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    پس ۱۸۰مسافری که بااشتباه یه عده رفتن چی؟اونا خونواده ندارن؟