چوب حراج بالای سر بازیکنان ذوب‌آهن

در شرایطی که دو روز تا پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده بازیکنان سرشناس ذوب‌آهن همچنان مشغول مذاکره با بقیه باشگاه ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهایی که تیم فوتبال ذوب‌آهن هنوز تکلیف سرمربی‌اش برای نیم فصل دوم لیگ مشخص نشده، نقل و انتقالات نیم فصل در جریان است و رفت و آمد بازیکنان به تیم ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد.

تا به امروز یک دروازه بان لبنانی و پیمان رنجبری مهاجم تیم گل گهر سیرجان جذب ذوب‌ آهن شده‌اند، ولی در مقابل اصفهانی‌ها دو مهره سرشناس و تاثیر گذار خودشان مثل میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری را از دست داده‌اند.

مطهری به دلیل دریافت نکردن درصدی از قرارداداش در زمان مشخص، دست به فسخ یکطرفه زد و فخرالدینی هم بعد از اینکه در ترکیب اصلی منصوریان قرار نگرفت به نیمکت ذخیره منتقل شد تا در نهایت تصمیم بگیرد مجوز جدایی را از باشگاه دریافت کند.

این اتفاق در شرایطی عملکرد ذوب‌آهن را تحت تاثیر قرار داد که هر دو بازیکن جدا شده چهره‌های شناخته شده در فوتبال ایران هستند و عملکرد میانگین آنها در دوران حضورشان در تیم ذوب‌آهن بسیار خوب و تاثیرگذار بوده است و نبودن یک سرمربی بالای سر تیم، باعث شد تا ذوب‌آهن در روزهایی که به شدت احتیاج به همه بازیکنانش دارد، دستش بر روی نیمکت خالی شود.

اما جدایی مطهری و فخرالدینی همه ماجرا نیست و در این چند روز گذشته اخبار و شایعات متفاوتی در مورد جدایی چند مهره تاثیرگذار ذوبی‌ها هم به گوش رسیده که اگر در این دو روز باقی ‌مانده تا پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل شکل واقعی به خودش بگیرد کار را برای ذوب‌آهن بسیار سخت می‌کند.

آنطور که گمانه‌زنی‌ها نشان می دهد وحید محمدزاده در تیررس تراکتور قرار گرفته و هادی محمدی هم نظر استقلالی‌ها را به خودش جلب کرده و هر دو مدافع در این مدت مذاکرات مقدماتی هم با تیم‌های خواهان خودشان داشته‌اند.

البته محمدی و محمدزاده با قراردادهایی سنگین و حدود دو میلیارد تومانی در این فصل برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند و به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد که فقط به خاطر موضوعات مالی قصد جدایی داشته باشند.

 با این حال نحوه پرداخت‌ها هم آنقدر دیر و زود بوده که شاید آنها هم بتوانند به مانند مطهری دست به فسخ یکطرفه قرارداد بزنند و یا حداقل با انتشار خبر جدایی خودشان برای نیم فصل دوم امتیازهای بیشتری از مدیریت باشگاه دریافت کنند.

بعد از رفتن فخرالدینی و مطهری ذوب‌آهن امکان جدایی بازیکن دیگری را ندارد و بهتر است که مدیریت باشگاه و هیئت مدیره در کنار بررسی گزینه‌های نیمکت، حواسشان به رفت و آمد بازیکنان باشد چون در شرایط فعلی اگر قرار باشد تیم با از دست دادن چند مهره اصلی راهی نیم فصل دوم شود، حتی نشستن یورگن کلوپ بر روی نیمکت ذوب‌آهن هم دردی را دوا نمی‌کند و ذوب آهن برای موفقیت احتیاج به ابزار مهمی به نام بازیکن با کیفیت دارد.

کد خبر 405324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.