کالدرون دبه کرد/ دایی جلوتر از یحیی و قلعه

در حالی که باشگاه پرسپولیس تمام سعی خود را برای بازگشت کالدرون انجام داد درخواست‌های عجیب او مرد آرژانتینی را از نیمکت پرسپولیس دور کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چرخش پرسپولیس از کالدرون به دلیل رفتار عجیب او، نیمکت تیم ملی و گزینه‌های آن، وضعیت عجیب و بحرانی باشگاه استقلال و حواشی نقل و انتقالاتی از پاتوسی تا بشار مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۲۱ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان عجیب "کالدرون دبه کرد" از ایمیل عجیب گابریل کالدرون به باشگاه پرسپولیس نوشت که درخواست‌هایی نه چندان جالب را از پرسپولیس دارد که مهم‌ترین آنها پرداخت یکجا کل قرارداد و پرداخت سه هزار دلار برای هر پیروزی به وی بوده است، حال با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس طوری قرارداد را بسته است که اگر روزی داستان کالدرون و پرسپولیس به فسخ کشیده شد ضرر آنچنانی نکند باید تیم سرخپوش تهران را با یک مربی داخلی که احتمالا کریمی نیز است تصور کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "نمره قبولی" از عملکرد خوب تیم ملی امید مقابل ازبک‌ها نوشت، عملکردی که اگر با فرصت سوزی های متوالی همراه نبود الان ایران در کنار کره تیم‌های سه امتیازی گروه بود و مسیری هموارتر به المپیک داشت، البته که کار هنوز تمام نشده است و مهم‌ترین جدال ایران و این گروه را می‌توان بازی فردا امیدهای ما با کره‌ای ها دانست.

"گل" با عنوان "اسم فامیل" و چاشنی کردن آن با عکس گزینه‌های نیمکت تیم ملی از وضعیت عجیب تیمی نوشت که حالا برخی از احتمال بازگشت برانکو به آن می‌گویند، البته که این موضوع بعید به نظر می‌رسد و باید دایی، گل محمدی و قلعه نویی را مهم‌ترین شانس‌های جانشینی ویلموتس دانست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شانس دایی بیشتر از سایر داخلی‌ها"به طور همزمان به نزدیکی دایی به تیم ملی و خط نخوردن نام برانکو از لیست گزینه‌ها اشاره کرد، این موضوع وقتی جدی تر می‌شود که مرد کروات در خصوص پیشنهادهای عمان و چین نیز سکوت کرده است تا تکلیف نیمکت تیم ملی ایران روشن شود.

"هدف" با عنوان "استقلال در پایین ترین سطح هوشیاری" از وضعیت نابسامان چند روز اخیر باشگاه استقلال نوشت، تیمی که می‌توان گفت از زمان رفتن استرا هنوز روز خوش ندیده است و با تهدید فرهاد به استعفا و هایجک شدن پاتوسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، "هدف" در دیگر عنوان خود به مهاجرت کیمیا علیزاده به هلند و احتمال بالای پناهنده شدن وی پرداخت.

"پیروزی" با تک عنوان "۶۰۰۰ گذرگاه تاریخ" به نحوی انتشار شش هزارمین شماره خود را جشن گرفت.

"صدای سپاهان" با عنوان "لطفا پادرمیانی کنید" از احتمال خداحافظی رسول‌ نویدکیا به دلیل بازی نرسیدن به او و قرار نگرفتن در برنامه‌های سپاهان برای نیم فصل دوم نوشت، موضوعی که برای یک بازیکن از مکتب سپاهان که برادر اسطوره بی چون و چرای این باشگاه نیز است آنقدر تلخ است که شاید خاموش ترین خداحافظی چند سال اخیر را رقم بزند.

"سبز سبزم" با عنوان "این فصل هیچ پولی از ذوب آهن نگرفتم" از دلایل رفتن فخرالدینی از ذوب آهن نوشت، موضوعی که در خصوص مطهری نیز صدق می‌کند و او نیز با توجه با وضعیت پرداختی‌ها موفق شد با ذوب آهن فسخ و با استقلال قرارداد ببندد.

کد خبر 405167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.