شهادت سردار سلیمانی نشان داد که آمریکا یک قدرت پوشالی است

امام جمعه گلپایگان گفت: شهادت سردار سلیمانی قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه جمعیت بدرقه تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی بی‌نظیر بود، اظهار کرد: رسانه‌های مزدو غربی که هیچ گاه حضور مردم ایران را در صحنه‌های سیاسی مختلف کشور رسانه‌ای نمی‌کردند مجبور شدند آن را رسانه‌ای کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: شهادت سردار سلیمانی روح دلدادگی،  بصیرت افزایی، سلحشوری و انتقام پذیری را میان مردم افزایش داد.

کرامتی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به هیچ یک از تهدیدهای پوچ و توخالی آمریکا توجهی نکرد و با صلابت ضربه سختی را به آمریکا وارد کرد و ذره‌ای از مسیر خودش عقب نشینی نخواهد کرد.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش باعث وحدت و انسجام ملت ایران شد و در ملت‌های منطقه نیز تحول ایجاد کرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه آمریکا تلاش داشت بین مردم عراق و ایران اختلاف افکنی و بدبینی ایجاد کند، گفت: شهادت سردار سلیمانی روح انتقام و مجاهدت در بین ملت ایران ایجاد کرد و همه فریاد انتقام سر دادند.

کرامتی گفت: پس واقعه عاشورا و سیدالشهدا(ع) طومار بنی‌امیه برچیده شد، با شهادت سردار سلیمانی روح سلحشوری بین ملت ایجاد شد و بساط آمریکا در منطقه خاورمیانه کنده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سیلی قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه نشان داد، تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که آمریکا یک قدرت پوشالی است و با یک سیلی آسیب پذیر است.

کد خبر 405125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.