ترامپ به دنبال ورود پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت است

نماینده مردم کاشمر و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ به دنبال این خواهد بود تا مجدد پرونده ایران را به شورای امنیت ببرد؛ بنابراین باید در این زمینه بسیار زیرکانه عمل کنیم و بهانه ها را از دست دشمنان بگیریم؛ زیرا اگر پرونده ایران مجدد به شورای امنیت ارجاع شود روند کار سخت تر خواهد شد.

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد حمله ایران به مواضع آمریکا در عراق و ادامه دار بودن انتقام سخت، اظهار کرد: مجموعه نظام تصمیم گرفت انتقام سختی را از آمریکا و متحدانش بگیرد و این اولین گامی بود که در این مسیر طراحی و اجرا شد و قطعا این انتقام سخت ادامه خواهد داشت و با برنامه ریزی هایی که خواهد شد در زمان ها و مکان های مناسب مسئله انتقام پایدار خواهد ماند. به نظر نمی رسد این حمله، انتقام اصلی باشد و امیدواریم همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند این حمله شروعی برای خروج آمریکا از کل منطقه خاورمیانه باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان از انجام این عملیات باخبر بودند؟ گفت: به هیچ عنوان نمایندگان از آن با خبر نبودند زیرا این موضوع مسئله ای فوق سری است و کسی جز اعضای شورای امنیت ملی و فرماندهان ارشد ستادکل نیروهای مسلح از این عملیات ها باخبر نخواهد شد.

نماینده مردم کاشمر در واکنش به سخنان شب گذشته ترامپ گفت: به هیچ عنوان نمی شود به حرف ها و مواضع ترامپ اطمینان کرد و تندی و آرامی حرف های او برای ما معیار نخواهد بود. به عقیده من با توجه به گام پنجم کاهش تعهدات برجامی که برداشته شد، او در ادامه مسیر تمرکزش را روی تضعیف برنامه هسته‌ای ما خواهد گذاشت و کشورهای دیگر حاضر در برجام را تشویق به خروج از آن خواهد کرد و به دنبال این خواهد بود تا مجدد پرونده ایران را به شورای امنیت ببرد؛ بنابراین باید در این زمینه بسیار زیرکانه عمل کنیم و بهانه ها را از دست دشمنان بگیریم؛ زیرا اگر پرونده ایران مجدد به شورای امنیت ارجاع شود روند کار سخت تر خواهد شد و کشورهای متحد ما مانند چین و روسیه در آن مرحله نمی‌توانند به ما کمک بکنند.  

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 404988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.