زاهدی: بهترین راهکار برای آمریکا خروج از منطقه است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به خوبی می دانست اگر بخواهد اقدام ایران را پاسخ داده و مواضع کشور ما را مورد هدف قرار دهد، ایران با اقداماتی گسترده تر و کوبنده تر مواضعش را در منطقه هدف قرار می دهد؛ بهترین راهکار برای آمریکا این است که از منطقه خارج شود.

 محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات انجام شده از سوی سپاه پاسداران روی پایگاه عین الاسد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب صبح روز گذشته اقدام ایران را به عنوان سیلی بر آمریکا تلقی کردند از همین رو می توان دریافت که انتقام بزرگ و سخت هنوز انجام نشده است.

 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آمریکا به خوبی می دانست اگر بخواهد اقدام ایران را پاسخ داده و مواضع کشور ما را مورد هدف قرار دهد، ایران با اقداماتی گسترده تر و کوبنده تر مواضعش را در منطقه هدف قرار می دهد؛ بهترین راهکار برای آمریکا این است که از منطقه خارج شود.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: فرماندهدسپاه در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی خبر از انتقام داد و افزود: اگر آمریکا بخواهد اقدام ایران را پاسخ دهد قطعا مناطقی را که برای آمریکا مهم است هدف قرار خواهیم داد و بدون شک یکی از این مناطق اسرائیل خواهد بود.

زاهدی پیرامون وضعیت مصدومین مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی افزود: روز گذشته در مجلس کمیته ای برای پیگیری وضعیت مصدومین و رسیدگی به امور درگذشتگان این مراسم تشکیل شد.

وی افزود: تعداد زیادی از مصدومان شب مراسم تشییع مداوا و از بیمارستان مرخص شدند و تعدادی نیز هنوز در بیمارستان هستند. از بنیاد شهید درخواست داریم درگذشتگان مراسم روز تشییع را شهید محسوب کند.

کد خبر 404946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.