سالک: اقدامات ایران علیه آمریکا ادامه خواهد داشت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما هیچ زمانی اعلام جنگ نکرده ایم و همیشه در مقابل دشمنان متجاوز از اندیشه های اسلامی خود دفاع کرده ایم. آمریکا اگر دوباره دست به هرگونه تحرکی بزند قطعا پاسخ خواهد گرفت.

احمدسالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات انجام شده از سوی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: در گام اول پاسخ جنایت آمریکا، رای مجلس عراق به اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه بود و گام دوم موشک باران پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران بود.

وی افزود: آمریکایی ها باید منتظر اقدامات دیگری نیز باشند؛ این اقدام ایران به معنای اتمام پاسخ به جنایت آمریکا نیست و قطعا ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: زمانی که متجاوزی مانند آمریکا در کشور دیگری طی یک عملیات ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت می رساند و تمامی چهره های دنیا و سازمان ملل نیز عکس العملی در محکومیت این اقدام انجام نمی دهند، این حق برای جمهوری اسلامی ایجاد می شود که دست به اقدام متقابل بزند.

سالک ادامه داد: ما هیچ زمانی اعلام جنگ نکرده ایم و همیشه در مقابل دشمنان متجاوز از اندیشه های اسلامی خود دفاع کرده ایم. اگر دوباره آمریکا دست به هرگونه تحرکی بزند قطعا پاسخی دریافت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: آینده منطقه به سود اسلام در سطح جهان پیش خواهد رفت و اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده اند و خواهند دید که ایران با اقتدار و قدرت پیش خواهد رفت.

کد خبر 404816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.