کالدرون فسخ کرد/ پاتوسی و مطهری آبی تر از همیشه

به نظر استقلالی شدن دوباره آیاندا پاتوسی و پیوستن مطهری به این تیم در مراحل پایانی است و باید منتظر اعلام رسمی این خبر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادعای برخی منابع مبنی بر فسخ یکطرفه قرارداد کالدرون، نزدیک شدن پاتوسی و مطهری به امضای قرارداد با استقلال و پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین تایپه مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- چهارشنبه ۱۸ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "کالدرون یک طرفه فسخ کرد" از فسخ قرارداد مرد آرژانتینی با پرسپولیس خبرداد، اتفاقی که اگر تایید شود انتقادات از وزارت ورزش به اوج خود خواهد رسید و شاید دوباره پروژه استیضاح سلطانی فر در مجلس کلید بخورد.

"گل" با عنوان "پاتوسی و مطهری امضا کردند"، از احتمال بالای پیوستن این دو بازیکن به استقلال خبرداد، موضوعی که رسانه‌های معتبر نیز به آن صحه زدند و مطهری و پاتوسی را تا حدودی باید استقلالی دانست.

"ایران ورزشی" با عنوان زیرپای تبریزی لغزان تر از همیشه از وضعیت سخت مرتضی تبریزی در استقلال نوشت، وضعیتی که با پیوستن مطهری تجدید نیز می‌شود و اگر طی روزهای آینده نام او در لیست مازاد استقلال بود نباید آنچنان نیز تعجب کرد.

"هدف" با عنوان "کریم تو کالدرون نیستی" از ایجاد برخی شائبه‌ها مبنی بر جانشینی کالدرون با کریم باقری نوشت، این شائبه وقتی ایجاد شد که در تمرین دیروز پرسپولیس کریم باقری به تیم تمرین داد.

"ابرارورزشی" با عنوان "برد دست گرمی" از پیروزی راحت تیم ملی والیبال مقابل چین تایپه در مسابقات انتخابی المپیک نوشت، پیروزی که والیبال دوستان آن را آغاز راه دشوار المپیکی شدن می‌دانند.

"پیروزی" با عنوان "حضور برانکو در تیم ملی در آستانه منتفی شدن" از دور شدن برانکو از نیمکت تیم ملی نوشت، موضوعی که علی دایی و یحیی را بیش از پیش به جانشینی ویلموتس امیدوار می‌کند.

کد خبر 404791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.