اتوبوس‌های اهواز درحال کم شدن است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در چهار ماه اخیر تعداد اتوبوس‌های شهر حدود ۳۰ کاهش داشته اما نیروها یا ثابت می‌مانند یا افزایش پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حیدری در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: به دلیل فرسوده بودن اتوبوس‌ها و مشکلات مالی، تعداد اتوبوس‌های اهواز ماهیانه رو به کاهش است اما نیروها یا ثابت می‌مانند یا افزایش پیدا می‌کنند. باید این نیروها تعدیل شوند و به بخش های دیگر انتقال یابند.

وی با بیان اینکه نیروهای سازمان اتوبوسرانی باید متناسب با فعالیتشان تعدیل شده و نیروهای مازاد به بخش های دیگر منتقل شوند، افزود: رئیس سابق سازمان اتوبوسرانی اهواز ادعا کرده بود که ۱۸۰ دستگاه اتوبوس به سرویس‌دهی در سطح شهر مشغول هستند که این تعداد اکنون کاهش یافته و در چهار ماه اخیر به حدود ۱۵۰ دستگاه رسیده است.

رئیس شورای شهر اهواز نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی جهت بازسازی اتوبوس‌های اهواز تصریح کرد: شرکتی که ساخت اتوبوس را انجام می‌داد در حال بازسازی اتوبوس‌های شهرداری اصفهان است و قرار است کارگاهی در اهواز ایجاد شود تا بازسازی اتوبوس‌ها در همین شهر اتفاق افتد.

عبدالزهرا سنواتی اضافه کرد: با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، بازدیدی از روند فعالیت این شرکت انجام و قراردادی امضا شده تا اگر نحوه بازسازی دو دستگاه اتوبوس مورد تایید قرار گرفت، بازسازی اتوبوس‌های اهواز به این شرکت واگذار شود.

کد خبر 404766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.