برهم‌زنندگان وحدت، به شهید سلیمانی خیانت می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر شخص با هر انگیزه و از هر گروهی، به وحدت و همدلی بین مردم آسیب برساند به آرمان‌های شهید سلیمانی خیانتی نابخشودنی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شکوه حماسه بی‌نظیر مردم ایران در بدرقه شهید سردار سرافراز قاسم سلیمانی، قابل تقدیر است، اظهار کرد: حماسه‌ای که خلق شد، رساترین پاسخی است که از سوی میلیون‌ها ایرانی به اقدام تروریستی دولت آمریکا داده شد و موجب شگفتی جهان از وحدت و یکپارچگی مردم ایران شد.

وی ادامه داد: در شرایط سخت آینده، این وحدت و همدلی بزرگترین نیاز و سرمایه و سلاحی است که برای مقابله با دشمنان کشور به آن نیاز داریم و هر شخص با هر انگیزه و از هر گروهی، به این وحدت و همدلی آسیب برساند به آرمان‌های شهید سلیمانی خیانتی نابخشودنی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه قدرت دیپلماسی، حضور مردم و همراهی رسانه‌ها باید سبب تقویت نظام در برابر دسمنان باشد، تصریح کرد: مسئولان کشور نیز باید قدر این مردم و ایستادگی و وفاداریشان را بدانند و در وضع معیشتی و شرایط زندگی اقشار محروم جامعه به سرعت گشایشی ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه شهرداری تهران که روز گذشته، بستر حضور میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع و بدرقه شهید سردار  قاسم سلیمانی را فراهم کرده و رکورد جابجایی مسافر توسط سیستم حمل‌ونقل عمومی و متروی تهران شکسته شد، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 404661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.