به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۴۱۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۵۶۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۷.۳ درصد، ۳۸۳ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۱۵۸ مورد نیز ترافیکی شامل ۲.۹ درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است ۶۳۳ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، رفع خطر و رفع آلودگی و آبگرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، شش هزار و ۴۷۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دوهزار و ۶۵ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط ثبت اطلاعات عوارض نوسازی و شماره تلفنهای شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما