یک هیئت تجاری ایرانی به کنگره جهانی موبایل می‌رود

یک هیئت تجاری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به نمایشگاه ۲۰۲۰ GSM اعزام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ماه پایانی سال ۹۸، بارسلونا شهر معماری‌های منحصر به فرد در دنیا، میزبان بزرگ‌ترین کنگره جهانی موبایل خواهد بود.

 این کنگره جهانی، به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت موبایل دنیا، با حضور تولیدکنندگان موبایل، محتوا و نرم‌افزار و همچنین مدیران اپراتورهای تلفن همراه، فرصت مناسبی برای تبادلات تجاری و بازرگانی در این عرصه فراهم می‌کند.

در این گردهمایی برترین‌های صنعت موبایل و تولید محتوا مانند اپل، سامسونگ، مایکروسافت، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، سونی و غیره حضور خواهند داشت؛ در این رویداد نسل جدید موبایل‌، تبلت و نرم‌افزار به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه معرفی می‌شود.

در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که محلی برای نمایش توانمندی شرکت‌ها و کشورهای مختلف در این حوزه است، یک هیئت تجاری ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت حضور خواهند یافت.

نمایشگاه ۲۰۲۰ GSM، روزهای پنجم تا هشتم اسفندماه ۹۸ در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد و شرکت‌های مختلفی از سراسر جهان در آن مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 404642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.