اصلاح شبکه‌های فرسوده آب در شهرستان دهاقان

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان دهاقان از اصلاح شبکه های آبی به طول ۲۰۰ متر در این شهرستان به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی لوله ها خبر داد.

احمدرضا زارعان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با اشاره به اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب محله عطا آباد و قسمتی از خیابان‌های شهر، اظهار کرد: لوله های بکار رفته برای اصلاحات از جنس پلی اتیلن به قطرهای۹۰و۱۱۰ میلیمتر است که به طول ۲۰۰ متر استانداردسازی شده است.

وی هزینه این عملیات را دو میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری عنوان کرد و گفت: برخی شبکه ها و لوله‌های آبرسانی شهر دچار فرسودگی است که نیاز به اصلاح دارد.

مدیر آبفا شهرستان دهاقان با اشاره به تکمیل مخزن دو هزار مترمکعبی آب شهر گلشن نیز افزود: عملیات ساخت این مخزن ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه تامین شده است که به زودی آبگیری می شود.

زارعان گفت: آزمایش‌های آبگیری این مخزن انجام شده و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با توجه به تکمیل ۸۰ درصدی ایستگاه پمپاژ شماره سه خط انتقال آب از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی به دهاقان، اظهار کرد: ایستگاه شماره یک در شهر طالخونچه در حال احداث است و ساخت شماره های دو و سه در روستاهای قمبوان و سه راه لاریچه پیشرفت زیادی داشته است.

مدیر آبفا شهرستان دهاقان تصریح کرد: ایجاد خط انتقال آب به شهرستان از طرح های بزرگ منطقه است که امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی ساخت و آزمایش آن نیز تکمیل شود.

کد خبر 404619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.