جدیدترین محصولات CES ۲۰۲۰/ از قفل هوشمند تا دستگاه کنترل مصرف آب

نمایشگاه CES یک رویداد بزرگ جهانی است که هر سال در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود و در آن برترین شرکت‌های تکنولوژی، جدیدترین محصولات خود را معرفی می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ، ال جی، اپل، کویک ست و ... از دستاوردهای و ابداعات خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی کردند. در ادامه به بررسی تعدادی از محصولات بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی جهان می‌پردازیم:

یخچال فامیلی هاب سامسونگ

سری جدید یخچال فامیلی هاب سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز است؛ این مدل یخچال به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی لحظات مهم زندگی خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و بر دستگاه‌های خانه هوشمند خود کنترل بیشتری داشته باشند. این یخچال‌ها وعده‌های غذایی را به صورت خودکار برنامه‌ریزی کرده، لیست خرید را بر اساس مواد غذایی موجود در یخچال آماده می‌کند و اضافه‌شدن یا کم‌شدن مواد غذایی موجود در یخچال را به اطلاع کاربر می‌رساند.

دستگاه کنترل مصرف آب

شرکت "Phyn"، در زمینه تولید محصولات کنترل هوشمند مصرف آب، فعالیت دارد؛ این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۲۰، دو محصول جدید خود را به نام "Phyn XL ۱.۵" و "Phyn XL۲" معرفی می‌کند که می‌توان در خطوط آب تا قطر دو اینچ از آن‌ها استفاده کرد. محصولات جدید تغییرات میکروسکوپی در فشار را ۲۴۰ بار در ثانیه اندازه‌گیری کرده و هر نوع نشتی را تشخیص می‌دهد. محصولات شرکت Phyn از طریق اتصال به اینترنت به برنامه اختصاصی شرکت وصل می‌شود و کاربران با استفاده از داشبورد اختصاصی این شرکت که یک پورتال تحت وب است، می‌توانند فاکتورهای متفاوتی را به صورت زنده مشاهده و کنترل کنند.

قفل هوشمند Halo Touch

شرکت "کویک ست" (Kwikset) در زمینه تولید قفل فعالیت دارد و قرار است در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ از قفل هوشمند خود به نام" Halo Touch" رونمایی کند؛ این قفل هوشمند به شبکه وای فای متصل می‌شود و کاربران با قرار دادن انگشت روی حسگر مخصوص آن می‌توانند در را باز یا قفل کنند. شرکت Kwikset اعلام کرده است که این قفل می‌تواند حداکثر ۱۰۰ اثر انگشت را در قالب ۵۰ پروفایل کاربری ذخیره کند. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن خاص و اتصال به اینترنت این قفل را از راه دور کنترل کنند. علاوه بر این، قفل هوشمند از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند.

محصولات هوشمند سازی حمام 

شرکت Proctor & Gamble که متعلق به کمپانی Charmin است چند محصول جدید برای هوشمندسازی حمام و دستشویی معرفی کرده است. یکی از این محصولات روبات "RollBot"است؛ این روبات زمانی که دستمال توالت دستشویی تمام شود، می‌تواند رول جدیدی بیاورد و در جای خود قرار دهد. محصول بعدی این شرکت "SmellSense" است که به یک حسگر الکترونیک مجهز بوده و قبل از ورود افراد به سرویس بهداشتی، بوی محیط را از طریق اسکن دی اکسید کربن و سولفید هیدروژن می‌سنجد و به اطلاع آن‌ها می‌رساند. محصول دیگر این شرکت "V.I.Pee" است که مجهز به هدست واقعیت مجازی Oculus Rift S بوده و افراد با استفاده از آن می‌تواننداز اتفاقات محیط بیرون اطلاع کسب کنند.

کد خبر 404607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.