لپ تاپ Elite Dragonfly G۲ معرفی شد

الیت دراگون‌فلای جی ۲ اچ‌پی، لپ‌تاپ جدیدی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی و بهره‌مندی از ردیاب داخلی Tile است که ساعاتی پیش در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ معرفی شد.

به گزارش ایمنا، لپ‌تاپ الیت دراگون‌فلای اچ‌پی، محصولی بسیار باکیفیت بود که پس از عرضه‌ با استقبال درخورتوجه کاربران مواجه شد. اچ‌پی ساعاتی پیش با حضور در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ جدیدترین مدل این لپ‌تاپ را با نام الیت دراگون‌فلای جی ۲(HP Elite Dragonfly G۲) رونمایی کرد.

مدل به ‌روزرسانی‌شده‌ الیت دراگون‌فلای، پردازنده‌ مرکزی قدرتمندتری دارد، حافظه‌ ذخیره‌سازی آن بیشتر است و در دو مدل جدید فروخته می‌شود که در یکی از آن‌ها شاهد پشتیبانی از ۵G و در دیگری شاهد ردیاب داخلی Tile هستیم. الیت دراگون‌فلای G۲، نخستین لپ‌تاپ دنیا است که از ردیاب داخلی Tile بهره می‌گیرد. از لحاظ ظاهری، لپ‌تاپ جدید اچ‌پی، شباهت بسیار زیادی با مدل اولیه دارد و تفاوت‌های زیادی بین آن‌ها به‌چشم نمی‌خورد.

این موضوع به‌ خودی ‌خود اتفاقی مثبت به‌شمار می‌آید؛ زیرا مدل اولیه طراحی ظاهری بسیار زیبایی داشت و شمار زیادی از کاربران از دیدن آن لذت می‌بردند. عمده‌ تفاوت دراگون‌فلای جی ۲ با مدل اولیه به سخت‌افزار دستگاه مربوط می‌شود تا از این طریق محصول جدید اچ‌پی بتواند توانایی رقابت با لپ‌تاپ‌های رده‌بالای جدید شرکت‌های دیگر را داشته باشد.

براساس اطلاعات رسمی، اچ‌پی الیت دراگون‌فلای جی ۲ برای پردازش وظایف مختلف به تراشه‌ نسل دهمی ۶ هسته‌ای سری Core اینتل متکی است؛ مدل ۲۰۱۹ این لپ‌تاپ از پردازنده‌ نسل هشتمی اینتل استفاده می‌کرد. همچنین کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود یکی از مدل‌های این لپ‌تاپ را با یک یا دو ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی تهیه کند.

افزون‌براین، اچ‌پی لپ‌تاپ جدید خود را در دو کانفیگ دیگر نیز عرضه می‌کند که جذابیت‌های خاص خود را دارند؛ مدل اول از مودم ۵G کوالکام ایکس ۵۵ (Qualcomm X۵۵) استفاده می‌کند که از شبکه‌ LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که مدل اولیه‌ الیت دراگون‌فلای فقط از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کرد. مدول دوم نیز از ردیاب داخلی بهره می‌گیرد.

اچ‌پی تاکنون جزئیات مربوط به پشتیبانی این لپ‌تاپ را از اپراتورهای مخابراتی مختلف منتشر نکرده است و نمی‌دانیم این محصول با چه قیمتی قرار است دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. یکی دیگر از نکات بسیار مهم درباره‌ لپ‌تاپ جدید اچ‌پی، بهره‌مندی از ردیاب داخلی Tile است که به ‌صورت کامل با این دستگاه یکپارچه شده است.

منبع: زومیت

کد خبر 404522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.