انتخاب سرمربی ذوب‌آهن شاید امروز ، شاید فردا

روند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن بسیار طولانی شده و در این شرایط هواداران نگران عملکرد تیم در نیم فصل دوم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیش از حد طولانی شده و اسم رمز " امروز، فردا و پس فردا" تبدیل به عبارتی برای شناخت سرمربی جدید ذوب‌آهن شده است. از 27 آذر امسال که خبر استعفای منصوریان از هدایت ذوب‌آهن رسانه‌ای شد تا به امروز 20 روز گذشته و در این مدت بیش از 10 نام برای پذیرش سرمربی‌گری ذوب‌آهن مطرح شده، اما هیچکدام سرانجامی نداشته است.

از مربیانی همچون یحیی گل محمدی، مهدی تارتار، دراگان اسکوچیچ و رسول خطیبی گرفته که در نیم فصل اول صاحب تیم بوده‌اند تا مردانی همچون منصور ابراهیم‌زاده و علی دایی به عنوان گزینه‌های مذاکره برای ذوب‌آهن مطرح بوده‌اند اما تا به امروز هیچ خبری از انتخاب سرمربی نبوده و حتی در شرایطی که پیوستن دایی به ذوب‌آهن در روز گذشته رسانه‌ای شد این اتفاق هم خیلی زود به سرانجام نرسید تا تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنان بلاتکلیف باشد.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ هم چند روزی است که آغاز شده و تیم‌هایی مثل سپاهان و شهرخودرو با خرید بازیکنان جدید خودشان را برای نیم فصل دوم تقویت کرده‌اند و حتی تکلیف برگزاری اردو در این تعطیلات هم مشخص شده است، اما در ذوب‌آهن نه خبری از انتخاب سرمربی است و نه بازیکن جدیدی به این تیم پیوسته تا هواداران به شدت نگران وضعیت تیم در نیم فصل دوم باشند.

عملکرد مربیان موقت ذوب‌آهن در آخرین بازی این تیم مقابل سایپا هم آنقدر خوب نبود که مدیریت باشگاه به همین نفرات اعتماد کند و در شرایط فعلی ذوب‌آهن همچنان به دنبال سرمربی می‌گردد. منصور ابراهیم‌زاده، فرهاد کاظمی، پرویز مظلومی و چند نام دیگر مربیانی هستند که در حال حاضر تیم ندارند و می‌توانند بر روی نیمکت ذوب‌آهن بنشینند ولی هر کدام از این نفرات هم مشکلات مخصوص به خودشان را دارند و کار به جایی رسیده که امروز گزینه بازگرداندن منصوریان هم خودش یه موضوع حیاتی و جدی برای ذوب‌آهن شده است.

به هر حال نقل و انتقالات نیم فصل تا 23 دی ماه به پایان می رسد و ذوب‌آهن باید به فکر انتخاب سرمربی جدید و خرید بازیکن باشد تا شاید بتواند نظر مثبت مدیران را در نیم فصل دوم جلب کند. تیمی که به قول جواد محمدی 45 میلیارد تومان در شروع لیگ هزینه کرده و امروز بر روی پله یازدهم جدول لیگ قرار دارد، اما بدون سرمربی نمی توان آینده‌ای برای این تیم متصور بود و ذوب‌آهن باید هر چه زودتر فکری به حال شرایط خودش بکند.

کد خبر 404462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.