کالدرون در مسیر استراماچونی، دایی در راه پرسپولیس

بعد از رفتن استراما از استقلال گویا احتمال ماندن کالدرون در پرسپولیس نیز کمرنگ شده است تا علی دایی نزدیک تر از همیشه به نیمکت پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرصت دو روزه تا پایان مهلت کالدرون به پرسپولیس، نزدیک شدن نام دایی به نیمکت پرسپولیس و حواشی نقل و انتقالاتی بازارهای زمستانی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- یکشنبه ۱۵ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "برانکو-تیم ملی منتفی شد، پرسپولیس برانکو در فیفا" از دور شدن نام برانکو از تیم ملی و حتی منتفی شدن کلی حضور مرد کروات در تیم ملی خبرداد، خبری که بیش از پیش نام یحیی را به تیم ملی نزدیک می‌کند.

"گل" با عنوان "کالدرون به سمت استراماچونی غش کرد" از نزدیک شدن رفتارهای کالدرون به استراما و احتمال بالای قرار گرفتن او در مسیر استراما یعنی ترک پایتخت خبرداد تا به نوعی موضع وزارت ورزش یعنی یکسان سازی سرخابی های پایتخت در مسیر اجرایی شدن قرار بگیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "از کالدرون هیچ خبری ندارم" از اظهارات کریم باقری در خصوص کالدرون نوشت که شاید تا حدی هواداران پرسپولیس را از برگشت کالدرون ناامید کند.

"ابرارورزشی" با عنوان "یک میلیارد بدهید عیسی را ببرید" از تغییر موضع نفت آبادان در خصوص فروش عیسی آل کثیر نوشت، موضوعی که اگر صحه آن تایید شود نباید از سرخپوش شدن آقای گل فعلی لیگ تعجب کرد.

"هدف" با عنوان "دایی فرهاد" از احتمال بالای تقابل علی دایی و فرهاد مجیدی در صورت انتخاب علی دایی برای نیمکت پرسپولیس نوشت، تقابلی که دور از انتظار نیز نیست.

"پیروزی" با عنوان "بازی در صندلی پرسپولیس" از تغییرات پرتعداد مدیریتی پرسپولیس نوشت که آخرین آن پیوستن یک دندان پزشک به هیئت مدیره و رفتن ایرج عرب اشاره کرد تغییری که البته بعید است تغییری در روند مدیریتی سرخ‌های پایتخت تغییر چندانی ایجاد کند.

کد خبر 404277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.