گلکسی S10 Lite و گلکسی Note10 Lite رونمایی شد

سامسونگ چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه CES2020، دو گوشی جدید خود را با نام‌های گلکسی S10 Lite و گلکسی Note10 Lite معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیرا دو گوشی گلکسی S10 Lite  و Note10 Lite را به طور رسمی معرفی کرد؛ این دو گوشی هوشمند از ویژگی‌ها و مشخصات بهبود یافته گوشی‌های سری S و Note سامسونگ بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که قیمت این گوشی‌ها از مدل‌های قبلی مقرون به صرفه تر باشد. در ادامه به بررسی این دو مدل گوشی هوشمند می‌پردازیم:

گلکسی S10 Lite

گوشی گلکسی S10 Lite از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با کیفیت Full HD + AMOLED Infinity-O، نسبت ابعاد ۲۰:۹ و وضوح تصویر ۲۴۰۰*۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت، زیر صفحه نمایش است. همچنین گلکسی S10 Lite به یک دوربین سه گانه مجهز بوده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و دارای دو سنسور دیگر ۱۲ و پنج مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۳۲ مگاپیکسل بوده که درون روزنه مخصوصی قرار گرفته است. یک لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (Super Steady OIS) در پنل پشتی گلکسی S10 Lite قرار دارد که عکسبرداری و فیلمبرداری از سوژه‌های متحرک را بسیار راحت‌تر کرده است. گوشی گلکسی S10 Lite به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده و در دو مدل با رم شش و هشت گیگابایتی و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که از شارژ سریع با توان ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ این گوشی در رنگ‌های خاص مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود و قیمت آن ۶۴۹ دلار ارزیابی شده است.

گلکسی Note 10 Lite

گوشی گلکسی Note10 Lite  به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز است که از فناوری Super AMOLED بهره می‌برد؛ این صفحه نمایش همانند گلکسی S10 Lite از نوع Infinity-O دارای وضوح تصویر ۲۴۰۰*۱۸۰۰  است. هر سه دوربینی که در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته ۱۲ مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز در زیر حفره نمایشگر این دستگاه قرار دارد. این مدل گوشی از قابلیت Bluetooth Low Energy یا به اختصار BLE بهره می‌برد؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که فقط با یک کلیک ساده روی S Pen، محتوای ویدیویی را کنترل کرده یا عکس بگیرند. ظرفیت رم این گوشی شش یا هشت گیگابایت و فضای ذخیره سازی آن  ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این، امکان افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. ظرفیت باتری این گوشی نیز  ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است؛ محصول جدید در رنگ‌های خاص نقره‌ای، مشکی، قرمز و آبی تیره و با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه خواهد شد. 

کد خبر 404246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.