گلکسی بوک فلکس آلفا معرفی شد

شرکت سامسونگ در آستانه شروع نمایشگاه CES 2020، از لپ تاپ جدید خود با عنوان گلکسی بوک فلکس آلفا (Galaxy Book Flex Alpha) رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی بوک فلکس آلفا سامسونگ یک لپ تاپ ۱*۲ است، به این معنا که می‌توانید با چرخاندن لولای مخصوص، آن را به یک تبلت بزرگ تبدیل کنید. این مدل لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با فناوری QLED و رزولوشن 1080p بوده وحاشیه نمایشگر آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی کمتر است. 

یکی از ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ، سبک‌بودن آن است، زیرا تنها ۱.۱۹ کیلوگرم وزن دارد. این لپ تاپ به حسگر اثر انگشت روی صفحه کلید مجهز است که امنیت آن را تامین می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر به کار رفته در این دستگاه از قلم "S Pen"نیز پشتیبانی می‌کند؛ این قلم به فناوری Air Action مجهز است، به صورتی که کاربر می‌تواند از طریق ژست‌های حرکتی، لپ تاپ خود را کنترل کند. به عنوان مثال، می‌توان ویدیوی در حال پخش را بدون لمس‌کردن لپ تاپ به جلو یا عقب برد.

 لپ تاپ جدید سامسونگ از جدیدترین چیپست‌های نسل ۱۰ اینتل به همراه گرافیک Intel Iris Graphics یا Intel UHD Graphics استفاده می‌کند؛ همچنین این محصول از Thunderbolt3 و Wi-Fi6 نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله مشخصات سخت افزاری گلکسی بوک فلکس آلفا می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه رم، یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD، بلندگوهای استریو AKG و کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX250 اشاره کرد.

شرکت سامسونگ ادعا کرده است که لپ تاپ گلکسی بوک فلکس آلفا از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و باتری ۶۹.۷ وات ساعتی آن قابلیت شارژدهی تا ۱۷.۵ ساعت را دارد. قیمت پایه این مدل لپ تاپ ۸۲۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است. همانطور که مشخص است این لپ تاپ نسبت به نسخه‌های دیگر این سری، قیمت پایین‌تری دارد؛ شرکت سامسونگ به منظور کاهش قیمت این لپ تاپ مجبور شده است بعضی ویژگی‌ها مانند پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم Qi را از آن حذف کند.

کد خبر 404245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.