میدان امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با اقدامات و تدابیر انجام شده میدان تاریخی امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار دلها شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در عملیاتی تروریستی و ناجوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان از همان ساعات اولیه پس از اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، نسبت به سیاه‌پوش کردن تمام میادین، معابر و گذرهای اصلی شهر اقدام کرد به طوری که در حال حاضر شهر اصفهان مزین به پرچم‌های مشکی و جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: با همکاری روابط عمومی شهرداری، سازمان فرهنگی و زیباسازی شهرداری اصفهان بنرها و تصاویر حاوی تمثال «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در تمام معابر و میادین شهر نصب شده تا نام و یاد این شهید گرامی داشته شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: به مناسبت برگزاری اجتماع باشکوه مردم سوگوار اصفهان در میدان امام خمینی(ره)، شهرداری منطقه سه تمام مبادی ورودی و خروجی این میدان را پاکسازی و نسبت به تمام اقداماتی لازم در جهت پاکسازی و آماده سازی میدان و خدمات قابل ارایه به شهروندان اقدام کرده است به طوری که میدان تاریخی امام(ره) آماده برگزاری مراسم سوگواری سردار دلها شده است.

وی تاکید کرد: تمام بخش‌های شهرداری اصفهان اعم از اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، سازمان آتش نشانی و خدمات شهری آماده ارایه خدمات به عموم شهروندان است.

کد خبر 404176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.