بارندگی ها تا یکشنبه در اصفهان ادامه دارد/ کاهش ۶ درجه ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان شاهد خواهیم بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در استان تا اوایل روز یکشنبه ادامه دارد، اظهار کرد: امروز بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به پیش بینی افت دما، کاهش دید افقی و مه آلودگی در غرب و جنوب استان، افزود: این سامانه ناپایدار به تدریج روز یکشنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد، براین  اساس فردا وزش باد نسبتا شدید تا شدید در بسیاری از مناطق پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: برزوک با دمای ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان با بیان اینکه امروز در کلانشهر اصفهان نیز بارندگی خواهیم داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می رسد.

وی با اشاره به بارندگی های پراکنده طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین بارش ها از فریدونشهر با میانگین ۹.۲ میلی متر ( ۹ سانتی متر برف) گزارش شده است.

کد خبر 404152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.