احداث پردیس سینمایی در صومعه‌سرا

شهردار صومعه سرا از امضاء تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی امید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، ناصر حقیقی اظهار کرد: این مجموعه با تلاش شهرداری صومعه سرا مجهز به ۳۰۰ صندلی و با اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی احداث خواهد شد

وی افزود : ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات بلاعوض سازمان امور سینمایی کشور و ۵۰۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض سازمان شهرداری وزارت کشور است.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه هزینه نقشه‌برداری پردیس سینمایی امید به عهده سازمان سینمایی کشور است، تصریح کرد : احداث این پروژه در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی کشور در مسیر شعار  "ایران تهران نیست" توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیگیری خواهد شد .

حقیقی گفت: این تفاهم نامه بیست و سومین تفاهم نامه احداث مجموعه پردیس سینمایی در سطح کشور است که درهر استان یک شهرستان به عنوان آزمونه که دارای پیشینه ظرفیت و ویژگی های فرهنگی و سرانه جمعیتی بالاست احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار ساختمان شهرداری صومعه سرا زمینی براحداث این پروژه وجود دارد افزود: در این زمین برطبق مصوبه شورای اسلامی شهر صومعه سرا با اخذ وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از سازمان همیاری‌های کشور مجتمع پنج طبقه‌ای احداث می‌شود که طبقه پنجم آن به پروژه پردیس سینمایی اختصاص می‌یابد.

منبع: ایرنا

کد خبر 403888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.