برف روی لیست خرید پرسپولیس/ توافق مشروط استراما و استقلال

پرسپولیس که قصد داشت در زمستان راه خرید بازیکن بی کیفیت خارجی را ادامه ندهد و به سمت بازیکنان داخلی برود حالا با "نه" بزرگ باشگاه‌ها روبه رو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه مذاکرات استراما و استقلال در دوحه، ماندن کمال کامیابی نیا و سعید عزت اللهی در پرسپولیس و یوپن و پایین آمدن احتمال سرخپوش شدن عیسی آل کثیر مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- چهارشنبه ۱۱ دی- است.

"خبرورزشی" با عنوان "توافق مشروط" از توافق نصف و نیمه استراما با مدیران استقلال نوشت، توافقی که اتفاق خاصی رخ ندهد ماندن یا رفتن استراما را  همین امروز مشخص می‌کند تا تکلیف نقل و انتقالات آبی‌های پایتخت نیز مشخص شود.

"گل" با عنوان "گتوزو ماند" از قرار نگرفتن کمال کامیابی نیا در لیست مازاد پرسپولیس و ماندن او در جمع سرخ‌ها نوشت، بازیکنی که بعد مصدومیت طولانی مدت خود هنوز به اوج نرسیده است و کالدرون نیز مثل هواداران منتظر بازگشت قدرتمند تر او به تمرینات مسابقات هستند.

"ایران ورزشی" با عنوان "دوست دارم در اروپا بمانم" از اظهارات سعید عزت اللهی در خصوص نزدیک شدن به نقل و انتقالات نوشت، گفته‌ای که تا حد زیادی نام او را از لیست خرید باشگاه‌های بزرگ ایران خط می‌زند.

"هدف" با عنوان "مغانلو فروشی نیست" از موضع باشگاه پیکان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به مهاجم این تیم نوشت، انتقالی که البته هنوز غیرممکن به نظر نمی‌رسد و اگر مغانلو در راه شیری، نعمتی و منشا قرارگرفت نباید از آن تعجب کرد.

"ابرارورزشی" با عنوان "ترابی و علیپور را بدهید آل کثیر را بگیرید" از اظهار نظر عجیب اسکوچیچ در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به مهاجم این تیم نوشت، اظهار نظری که تا حدی امیدواری سرخ‌ها را برای جذب مهاجم این تیم به یأس تبدیل می‌کند.

"پیروزی" نیز با عنوان "برف روی لیست خرید" از "نه" بزرگ تیم‌ها به پیشنهادات پرسپولیس نوشت، اتفاقی که امتداد آن پیکان توجه سرخ‌ها را دوباره به فوتبالیست‌های خارجی می‌اندازد.

کد خبر 403712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.