کاهش ولادت و ازدواج در خوانسار

رئیس ثبت احوال خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند ۲۷ هزار و ۱۳۶ نفر هستند که تاکنون ۲۶ هزار و ۷۶ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه داشتند.

معصومه ایمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوانسار اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال در این شهرستان ۲۳۱ واقعه ولادت به ثبت رسید که در مقایسه با مشابه سال گذشته با آمار ۲۹۸ مورد کاهش نشان می‌دهد.

وی گفت: امسال ۱۴۲ مورد ازدواج به ثبت رسید که در مقایسه با مشابه سال گذشته با آمار ۱۵۶ مورد کاهش داشته است.

رئیس ثبت احوال خوانسار با بیان اینکه امسال ۱۸۳ مورد واقعه فوت در شهرستان اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته با آمار ۲۱۷ مورد افزایش داشته است، تصریح کرد: امسال یک هزار و ۲۳۵ شناسنامه تعویض و تعداد ۹۲ شناسنامه المثنی صادر شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۰ مورد نام و ۲۴ مورد نام خانوادگی تغییر یافته است، گفت: بیشترین فراوانی انتخاب اسامی برای پسران محمدرضا، امیرحسین، محمدحسین، امیرعباس و آریا و برای دختران فاطمه، زهرا، نازنین زهرا، نیکا و ارغوان بوده است.

ایمانیان گفت: در شهرستان خوانسار جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند ۲۷ هزار و ۱۳۶ نفر هستند که تاکنون ۲۶ هزار و ۷۶ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند مراجعه داشتند، یک هزار و ۱۰۰ نفر باقیمانده دریافت کارت ملی هوشمند در اسرع وقت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان خوانساری برای تعویض شناسنامه و تکمیل درخواست کارت ملی هوشمند به اداره ثبت احوال و یا با مراجعه به دفتر پیشخوان دولتی واقع در جنب بانک صادرات مراجعه کنند.

کد خبر 403622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.