توسعه همکاری‌های فناوری حوزه سلامت میان ایران و افغانستان

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان یک هیات علمی و فناوری حوزه سلامت از کشور افغانستان بود؛ این هیات با هدف توسعه روابط علمی بین ایران و افغانستان به ایران آمدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک هیات علمی متشکل از روسای بیمارستان‌ها، پزشکان معتبر و متخصصان حوزه سلامت کشور افغانستان به ایران آمدند؛ این هیات افغانستانی به دنبال تحقق حمایت‌های دو دولت از توسعه روابط علمی بین ایران و افغانستان بودند.

در این نشست دو جانبه که با حضور مهدی قلعه‌نوی، رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وحید مجروح، سخنگوی وزارت صحت عامه افغانستان برگزار شد، بر توسعه روابط علمی ایران و افغانستان تاکید شد.

در این رویداد، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی و افغانستانی آخرین دستاوردها، محصولات و سوابق فعالیت خود را ارائه و در نشستی رودررو با شرکت‌های متناظر خود مذاکره کردند.

این نشست یک روزه به میزبانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی برگزار شد؛ در این نشست، ۳۵ نفر از کشور افغانستان و ۴۵ نفر از شرکت‌های دانش‎ بنیان ایرانی حضور داشتند.

کد خبر 403572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.