شجاع و کمال در راه چین/ استعفای تاج آغاز پاسخگویی

مجلس شورای اسلامی و قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان بعد از استعفای مهدی تاج خواستار پاسخگویی او در خصوص مسائل فدراسیون فوتبال در مجلس شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جدی تر شدن اخبار رفتن شجاع از پرسپولیس، حواشی پیرامون استعفای تاج و پس لرزه های پیام خداحافظی ناگهانی کالدرون مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _سه شنبه ۱۰ دی_ است.

"خبرورزشی" با عنوان "کالدرون حرف منشوری زد پیروانی جوابش را داد" از دلیل و عمق اختلاف کالدرون با پیروانی نوشت، اختلافی که به نظر جدی می‌رسد و گویا یکی از مهم ترین شروط کالدرون حذف نام پیروانی از باشگاه پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان "قائدی_فولام غیر قابل انتقال" از احتمال نزدیک به صفر انتقال قائدی به انگلیس نوشت، اتفاقی که دلیل آن برخی وجود قوانین در انگلیس است که حتی اگر فولام واقعا خواستار قائدی باشد این قانون مانع انتقال او خواهد شد.

"گل" با عنوان "استعفا آغاز پاسخگویی است" از درخواست مجلس برای پاسخگویی مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات این فدراسیون نوشت، پاسخگویی که مطمئنا محور اصلی آن قراداد عجیب و سنگین با ویلموتس خواهد بود.

"هدف" با عنوان "خبر چین از احتمال بالای ترانسفر شدن شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی نیا به چین نوشت"، اتفاقی که با وجود اظهارات اخیر شجاع و نارضایتی او از وضعیت پرداخت‌ها غیرممکن نیز به نظر نمی‌رسد.

"ابرارورزشی" با عنوان "دلفی مقدماتی المپیک را از دست داد" از خط خوردن نام لژیونر جوان ایران از لیست تیم ملی امید برای مسابقات انتخابی المپیک نوشت.

"پیروزی" با عنوان "با اینا زمستونو سر می‌کنیم" از بازی‌های سخت و فشرده پرسپولیس در زمستان و مقابل مدعیان نامبرده است، تقابل هایی پشت سر هم و سنگین که جدی ترین محک برای شاگردان کالدرون خواهد بود.

کد خبر 403559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.