والورده دی یانگ را نمی خواست

یک روزنامه هلندی ادعا کرد که ارنستو والورده،‌ سرمربی تیم بارسلونا علاقه ای به جذب فرانکی دی یانگ، مدافع هلندی نداشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از نشریه هلندی تلگراف، اگرچه هافبک جوان هلندی یعنی دی یانگ در ابتدای فصل بسیار خواهان داشت و تیم های متعددی علاقه مند به جذب او بودند،‌ اما این بارسلونا بود که موفق شد تا او را جذب کند.

قراردادی که در ابتدای فصل با دی یانگ بسته شد تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد و او را تبدیل به اولین خرید مهم بارسا در این فصل کرد. این انتقال بزرگ از آ‍ژاکس ۷۵ میلیون یورو برای بارسایی ها آب خورد.

غلی رغم عملکرد بسیار خوب دی یانگ در این فصل و تشویق شدن او توسط بسیاری از کارشناسان، ‌طبق اعلام رسانه های هلندی، ارنستو والورده در ابتدای فصل علاقه ای به جذب این بازیکن نداشت. آن طور که رسانه ها گزارش داده اند، خود دی یانگ و مدیربرنامه او برای پیوستن به بارسا مشتاق بوده اند ولی شخص والورده تمایل خاصی برای جذب وی نداشته است.

نشریه هلندی در همین رابطه اذعان کرده است: فرانکی عاشق اسم و رسم بارسلونا و مسی شده بود. همچنین این نشریه انتقادی هم به نحوه استفاده از دی یانگ در ترکیب بارسا کرده است و نوشته است "والورده نمی گذارد دی یانگ در پست بازی ساز توانایی های خود را نشان دهد. فرانکی می تواند نقش تعیین کننده تری در بازی های بارسلونا داشته باشد، اما اجازه این مسئله به او داده نمی شود.

به هر حال این روز ها دی یانگ در بارسلونا شرایط خوبی دارد و موفق شده تا با ارائه بازی های خوب،‌ خود را در دل هواداران آبی اناری جا کند. دی یانگ تصمیم گرفت به جای پیوستن به پاریس سن ‍ژرمن و بازی برای توخل یا من سیتی و پپ، همبازی مسی شود. تصمیمی که باید صبر کرد و دید چه نتایجی برای این ستاره جوان هلندی در پی دارد.

کد خبر 403346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.