پرهیز از شعارزدگی به تداوم جشنواره شعر روح‌الله کمک می‌کند

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری شعر روح الله گفت: کیفیت و کمیت آثار ارسالی به جشنواره شعر روح الله نشان از موفقیت آن دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر روح الله، علی فردوسی عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری شعر روح الله اظهار کرد: جشنواره شعر روح الله تلاش می‌کند تا اندیشه‌های ناب انسانی بزرگ را به جامعه انتقال دهد، اندیشه های رهایی بخش امام خمینی (ره) راهگشایی برای نسل‌های مختلف خواهد بود، امام (ره) متعلق به تمامی نسل ها و انسان هاست. ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) و آشنایی هرچه بیشتر با آرمان ها و اندیشه های امام (ره) از اهداف کلان جشنواره شعر روح الله است.

وی با اشاره به این موضوع که اندیشه های امام (ره) تا ابد جاری است، افزود: شرکت برای تمامی گروه های سنی در این جشنواره آزاد است اگرچه توجه و تمرکز اصلی آن بر جوانان و نسل های بعدی انقلاب است. امروز نسلی که حضور امام را درک نکرده اند و سال های پس از ارتحال ملکوتی رهبر فرزانه و بنیانگذار انقلاب اسلامی به دنیا آمده اند در صف اول طرفداران اندیشه های امام خمینی (ره) هستند و این نشان از جایگاه اندیشه این مرد بزرگ دارد.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره سراسری شعر روح الله پیرامون مسیر موفقیت این جشنواره شعر گفت: نگاه وسیع و گسترده به اندیشه های امام (ره) و پرهیز از شعارزدگی و تلاش در جهت جذب حداکثری می تواند به تداوم جشنواره شعر روح الله کمک کند.

فردوسی افزود: کمیت و کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه و گستره مخاطبین از سراسر ایران و نیز استمرار این برنامه برای شانزدهمین سال متوالی همگی نشان از موفقیت این حرکت فرهنگی دارد، جشنواره ای که تلاش دارد تا از زبان هنر راه زندگی را نشان دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که شعر می تواند بدون نیاز به هیچ ابزاری به مخاطب منتقل شود و هنر اول این مرز و بوم است می تواند یکی از موفق ترین ابزارها برای انتقال مفهوم و نشر گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) باشد.

کد خبر 403314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.