فعال شدن سرویس اعتبارسنجی کد ملی کارگران در پرداخت حقوق

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از فعال‌شدن سرویس اعتبارسنجی کد ملی و شماره حساب کارگران در پرداخت حقوق خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای پرداخت هماهنگ حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری و به منظور جلوگیری از خطای انسانی در ثبت اطلاعات پایه کارگران از جمله کدملی و شماره حساب، سرویس اعتبارسنجی روی سامانه عملیاتی فعال شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت واریز دقیق حقوق، مزایای کارگران و جلوگیری از خطای انسانی، این درخواست جهت تولید و بارگذاری سرویس در سامانه عملیاتی که توسط پیمانکاران در بخش خدمات شهری دسترسی آن تعریف شده، به سازمان فناوری اطلاعات اعلام و عملیاتی شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تاکید کرد: امکان تهیه فایل تجمیعی جهت ارائه به بانک و ایجاد شرایط پرداخت بدون وقفه حقوق در اسرع وقت به حساب بانکی کارگران از مزایای این سرویس محسوب می‌شود.

یعقوبی با بیان اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان و پویایی در فعالیت‌ها باعث شد تا خدمات شهری رتبه برتر در نظام پیشنهادها را کسب کند، ادامه داد: با توجه به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد فعالیت‌های متنوع و حوزه خدماتی زیادی دارد، نیاز است روش‌های ناکارآمد، آسیب‌شناسی شود و در مقابل پیشنهادهای سازنده توسط کارشناسان، متخصصان و شهروندان ارائه شود.

وی تصریح کرد: علت برتر شدن سازمان‌های خدمات شهری در نظام پیشنهادها این است که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و از پویایی در سیستم خدمات شهری شهرداری مشهد برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه اقدامات نوآورانه‌ای در خدمات شهری و سازمان‌های آن مانند آتش‌نشانی، سازمان پارک‌ها و مدیریت پسماند انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های خدمات شهری شهرداری مشهد نیاز است فعالیت‌ها و فرآیندهای موجود را اصلاح کنیم و به دنبال راهکارهای جدید باشیم.

کد خبر 403309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.