تماشای نخستین کنسرت ارمنی در شبکه چهار

تازه ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «شب موسیقی» در آستانه فرا رسیدن سال نو میلادی به موضوع تاثیر موسیقیدان های ارامنه بر موسیقی ایران می پردازد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله موسیقیایی شبکه چهار سیما در آستانه سال نو میلادی میزبان موزیسین های ارامنه می شود.

این برنامه که یکشنبه شب ۸ دی ماه با اجرای رضا مهدوی به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود در آستانه سال نو میلادی به موضوع تاثیر موسیقیدان های ارامنه و هموطن بر موسیقی ایران، می پردازد.

رضا مهدوی در این برنامه میزبان وارطان ساهاکیان موسیقیدان و آهنگساز ایرانی ارمنی تبار و آندره گالستیان کارشناس موسیقی می شود و با آنها درباره موضوع برنامه و بزرگان ارامنه در موسیقی ایران گفتگو می کند.

سرمقاله و پخش قسمت هایی از نخستین کنسرت ارمنی در تالار وحدت با عنوان «شب موسیقی ارمنی» که ۲۸ آذر ماه به رهبری رازمیک اوحانیان برگزار شده از دیگر بخش های مجله تصویری «شب موسیقی» است.

«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما پخش می شود.

کد خبر 403297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.