۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
زندان از نگاه محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر و مجری که حواشی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده بود، از چند ماه پیش به حبس محکوم شده است. او طی مصاحبه‌ای عنوان کرد: دقیقا شش ماه است که در زندان به سر می برم و در این مدت به اندازه ۱۰ سال تجربه کسب کرده‌ام. او تنها بدی زندان را کوتاه بودن دست از دنیا عنوان کرده است.

به گزارش ایمنا، محسن افشانی بازیگر و مجری که حواشی و سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرده بود و ۶ ماه است که به زندان رفته بود و گفته شده ست که علت به زندان افتادن او حمل سلاح گرم و سرد در کلیپی بوده است که با همسر خود به صورت لب خوانی شعری را اجرا می کرده است. همچنین علت دیگر زندانی شدن او، پخش عکس و فیلم هایی است که خارج از شئونات اسلامی بوده است.

او حال در مرخصی به سر می‌برد و در مصاحبه‌ایی گفته است: " الان توی مرخصی هستم و دوباره باید برگردم "زندان تهران بزرگ" و خودم رو معرفی کنم.توی این شش ماه به اندازه ده سال تجربه کردم و تنها بدی زندان اینه که دستت از دنیا کوتاه است."

افشانی ادامه داد: "مثل اینکه مرده باشی و نتونی از نزدیک کنار عزیزات باشی و بهشون رسیدگی کنی، مرخصی محسن افشانی پس از شش ماه زندان بودن!توی این سینه پر از رازهاست که شاید روزی سر باز کنه شش ماه دیگه باید تحمل کنم.خیلی سخته دوری از خونه و خونواده سخته آزادی همه زندانیا ان شاءلله. لعنت بر کثیف ترین اختراع بشریت (زندان)"

بسیاری از کاربران معتقدند که او در زمینه پخش کلیپ و فعالیت در شبکه های اجتماعی افراط کرده بود و از تمام لحظات شخصی خود با همسرش عکس و فیلم پخش می کرده است. بعضی از کاربران نیز علت زندانی شدن او را منطقی نمی دانند و معتقدند که او فقط یک کلیپ طنز منتشر کرده بود و عادلانه نیست که زندانی شود.

کد خبر 403258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.