نبود ملی‌پوشان امید محل مجادله جدید

سیصد و شصت و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "توئیتر سپاهان: نبود نورافکن و محبی به ما ضربه زد" و "صنعت نفتی ها: ما هم سه ملی پوش در تیم امید داریم" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به حواشی باخت عجیب سپاهان در آبادان دارد. توئیتر سپاهان پس از این باخت با توئیتی ، باخت این تیم را به نبودن دو ملی پوش امید ربط داده است، اما در سوی دیگر نفتی های آبادان در واکنش به این توئیت گفته است این تیم هم سه ملی پوش در تیم ملی امید دارد و از این حیث شرایط دو تیم برابر بوده است. ضمن اینکه امید نورافکن برای حضور در این دیدار حتی اگر در تیم ملی امید هم نبود، محروم بود.

"فاجعه در نیمه دوم" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به باخت چهار بر دوی سپاهانی ها در آبادان دارد. سپاهانی ها که در نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش افتاده و این نیمه را با همین نتیجه به اتمام رساندند، اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است، آنها قافیه بازی را باختند و با یک شکست تلخ آبادان را به مقصد اصفهان ترک کردند.

"شروعی شیرین و جذاب و پایانی تلخ" عنوان پایانی این روزنامه است که به جشن پنجاه و یکمین ویژه برنامه ماهیانه فوتبال به وقت اصفهان پرداخته است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 403255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.