فکر نمی کردم رکورد گل نخوردن را بشکنم

دروازه بان تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: قبل شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، دوره خوبی را سپری کردم، این تصویر را در ذهن خودم ساخته بودم که امسال کارهای بزرگ انجام دهم، اما واقعا فکر نمی کردم به این رکورد برسم و الان واقعا خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته و جریان بازی وچان کردستان و شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان، اتفاقی تاریخی رخ داد. همه فوتبال دوستان در جریان رکورد شکنی پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران با ۸۵۰ دقیقه گل نخوردن که رکورد حسین حسینی را از بین برد تا به این آمار خیره کننده برسد، خبر دارند. رکوردی که شاید همه فکر می کردند تا سال ها جادوانه باقی خواهد ماند و شاید همه فکر می کردند اگر قرار باشد زمانی این رکورد شکسته شود یک دروازه بان آقا این کار را انجام می دهد.

کسی حتی فکر این را که روزی یک خانم رکورد دار کلین شیت ( بسته نگه داشتن دروازه) در فوتبال ایران شود را به ذهنش راه نمی‌داد. اما بر خلاف پیش بینی ها این اتفاق در جریان بازی وچان کردستان و شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان رقم خورد و "زهرا خواجوی" با تنها ۲۰ سال سن این اتفاق مهم را رقم زد و با ۹۵۰ دقیقه گل نخوردن رکورد جادوانه ای ثبت کرد و از حد نصاب ۹۳۵ دروازه بان ملی پوش سپاهان عبور کرد. هرچند در پایان بازی تیم وچان با نتیجه سه بر دو از شهرداری بم که با رکود تاریخی ۴۰ بازی بدون شکست در دو سال پی در پی، قهرمان نیم فصل شد، شکست خورد. 

در همین خصوص  زهرا خواجوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: من خیلی خوشحال هستم که توانستم این رکورد را بشکنم، از همه هم‌تیمی‌هایم تشکر می کنم که در کسب این رکورد به من کمک کردند، از کادرفنی هم ممنونم که به من اعتماد کردند، اما این تلخ ترین موفقیتی بود که تجربه کردم چون مهم تر از آن موفقیت تیمم است که ما متاسفانه این بازی را واگذار کردیم.

دروازه بان وچان کردستان با بیان اینکه برنامه نود کمک شایانی به فوتبال آقایان و بانوان می کرد، افزود: خیلی کم تلوزیون نگاه می کنم، اما از طرفداران ویژه‌ عادل فردوسی پور هستم، تا قبل از حذف نود، من این برنامه را رصد می کردم و لذت می بردم، نود و شخص عادل فردوسی پور همیشه حامی ورزش بانوان بوده اند، ولی متاسفانه ورزش بانوان یکی از حامیان اصلی خودش را از دست داده است و نبود آقای فردوسی پور بسیار به چشم می‌آید.

خواجوی ۲۰ ساله، در خصوص اینکه آیا این سن کم، تصور چنین دستاورد بزرگی را می کرده است یا خیر؟ گفت: قبل شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، دوره خوبی را سپری کردم، این تصویر را در ذهن خودم ساخته بودم که امسال کارهای بزرگ انجام دهم، اما واقعا فکر نمی کردم به این رکورد برسم و الان واقعا خوشحال هستم.

دروازه بان وچان کردستان در خصوص حضور وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران که اصلیت کُرد دارد، ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور آقای غفوری اتفاق مثبتی بود، ایشان ۲۰ دقیقه از بازی ما را دیدند، عکس هایی به یادگار گرفتیم و از تجربیات این بازیکن ارزشمند نهایت استفاده را بردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال های آینده به افتخارات بیشتری دست پیدا کنم.

کد خبر 403066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.